AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Jeg drømmer svært ofte at det ringer på. Noen ganger så livaktig at jeg våkner å åpner døre for ingen, dette skjer ofte, både på dagtid da jeg sover fast 1time på dag og nattestid. Jeg vet at det ikke ringer på, for jeg reagerer på at lyden ikke e den samme. Kan det bety noe Anonymkode: 8e3bb...52f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Kan dette stemme for deg? https://dream-meaning.net/house/doorbell-dream-interpretation/ Anonymkode: f164c...300
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kan dette stemme for deg? https://dream-meaning.net/house/doorbell-dream-interpretation/ Anonymkode: f164c...300 Vet ikke 😬 Anonymkode: 8e3bb...52f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 Jeg våkner også ganske ofte av det og er overbevist der og da at det faktisk ringte på! Jeg bor alene i huset og rommet er i andre etasje man må til andre siden av huset og så til andre siden av huset igjen. Jeg ser ikke inngangsdøra fra soverommet mitt, men jeg ser tunet. Så jeg titter ut av vinduet og ser om det er noen bil i tunet, eller om noen går/sykler. Veldig sjeldent det er tilfelle. Når det skjer så roper jeg til dem ut vinduet. Det med at jeg venter på en mulighet stemmer godt på meg. Det som står under at det ringer på egen dør stemmer ikke i det hele tatt. Sitat Dream About Ringing a Doorbell at Your Own House When the dream features door bell ringing at your own place or apartment, it’s your psyche asking and requesting you to open the door on a newly awakened aspect of your own being. Consider looking deeper into yourself and your close social circle to look for new opportunities. Anonymkode: 49c1f...4d5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg våkner også ganske ofte av det og er overbevist der og da at det faktisk ringte på! Jeg bor alene i huset og rommet er i andre etasje man må til andre siden av huset og så til andre siden av huset igjen. Jeg ser ikke inngangsdøra fra soverommet mitt, men jeg ser tunet. Så jeg titter ut av vinduet og ser om det er noen bil i tunet, eller om noen går/sykler. Veldig sjeldent det er tilfelle. Når det skjer så roper jeg til dem ut vinduet. Det med at jeg venter på en mulighet stemmer godt på meg. Det som står under at det ringer på egen dør stemmer ikke i det hele tatt. Anonymkode: 49c1f...4d5 Nei, den får ikke jeg til å stemme her heller. Kan hende det er ubetydelig, men litt plagsomt siden det skjer så ofte Anonymkode: 8e3bb...52f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 Jeg drømmer noe lignende. Men jeg drømmer at det er noen i boligen. Jeg hører klare stemmer til forskjellige personer jeg kjenner eller ikke kjenner, hører de bruker noe i boligen, som foerksempel går rundt, setter på tven, eller lager kaffe. De er på kjøkkenet eller stuen. Jeg spretter så opp av sengen, kaster på meg klær, alt er lyst som om sola skinner midt på lyse dagen. Fargene er sterke. Jeg løper inn i det rommet hvor det er folk. Noen ganger står det noen der som blir borte, andre ganger leter jeg igjenom boligen til ting blir mørkere, og jeg begynner å forstå at jeg drømmer. Jeg våkner så foreksempel i stuen, står der midt på gulvet i mørket. Dette er en drøm jeg har hatt i mange mange år. Og jeg ender alltid med å stå fullt på kledd i et annet rom. Jeg måtte til slutt begynne å låse soveroms døren.. Anonymkode: dfbb5...df6
Gjest Lawyam Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 Til TS. Det er stress. Det virker som du er i konstant beredskap. Det kan også bety at du sender ubevisste meldinger til deg selv om at du bør begynne å lytte til deg selv, sannsynligvis om at det er stress på linja.
Gjest Lawyam Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg drømmer noe lignende. Men jeg drømmer at det er noen i boligen. Jeg hører klare stemmer til forskjellige personer jeg kjenner eller ikke kjenner, hører de bruker noe i boligen, som foerksempel går rundt, setter på tven, eller lager kaffe. De er på kjøkkenet eller stuen. Jeg spretter så opp av sengen, kaster på meg klær, alt er lyst som om sola skinner midt på lyse dagen. Fargene er sterke. Jeg løper inn i det rommet hvor det er folk. Noen ganger står det noen der som blir borte, andre ganger leter jeg igjenom boligen til ting blir mørkere, og jeg begynner å forstå at jeg drømmer. Jeg våkner så foreksempel i stuen, står der midt på gulvet i mørket. Dette er en drøm jeg har hatt i mange mange år. Og jeg ender alltid med å stå fullt på kledd i et annet rom. Jeg måtte til slutt begynne å låse soveroms døren.. Anonymkode: dfbb5...df6 Også em form for stress; Behov for ro, føler at du blir invadert og gjemmer deg på en måte. Redd for å bli 'avkledd/gjennomskuet'. 'Hva har andre med mitt', 'ikke bland dere'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå