AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Samboeren min vet at jeg er veldig glad i dyr og alt det rare de finner på,så han sender stadig vekk bilder og linker på sms. Hund reddet hele familien fra å brenne inne, babypanda leker med bambus, katt ser sitt eget speilbilde og tror det er en rival, løveunge og elefant blir bestevenner. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er søtt eller sært. Hva tenker dere? Anonymkode: 2076a...2f9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Søtt Han vet hva du liker og tenker vel på deg hver gang han kommer over noe sånt. Anonymkode: 4ff99...7d9 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Samboeren min vet at jeg er veldig glad i dyr og alt det rare de finner på,så han sender stadig vekk bilder og linker på sms. Hund reddet hele familien fra å brenne inne, babypanda leker med bambus, katt ser sitt eget speilbilde og tror det er en rival, løveunge og elefant blir bestevenner. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er søtt eller sært. Hva tenker dere? Anonymkode: 2076a...2f9 Hva tenker du som spør, han vil jo bare gi deg noe positivt. ...Herregud det spørsmålet forteller alt om deg! Anonymkode: 225ba...85a 9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Haha, samboer og jeg sender søte katte- og hundevideoer til hverandre hele tiden. Anonymkode: 25503...9ad 1
911 Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 Søtt. Definitivt. Han er en emosjonell person med mye empati. 1
Kniv & gaffel Skrevet 9. februar 2021 #9 Skrevet 9. februar 2021 Søtt og absolutt positivt. ♥️ Ekte mannfolk er glad i dyr. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå