AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Jeg startet i ny jobb en måned før jeg ble gravid. Jeg trives ikke på jobben og vet ikke hva jeg skal gjøre.. Alt jeg vil er å slutte, men bør ikke det grunnet graviditeten.. Jeg er kun litt over 7 uker på vei, så har mange måneder igjen å jobbe der:( Flere i samme situasjon? Anonymkode: a4ac5...015
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Flust av kvinner som blir gravid, for å kunne gå i permisjon så de kan finne ny jobb lønnet og hjemmeværende. Du kan jo bare gjøre som dem? Anonymkode: 18980...fa9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Du bør ikke si opp. Da det vil påvirke foreldrepenger dine. Hold ut og søk på nye jobber mens du er der.. Anonymkode: f14f8...365 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 Ja, ikke si opp. Jeg er også gravid og trives ikke i jobben. Men det ville egentlig ikke falle meg opp å slutte i jobben hvis jeg ikke har fått en ny jobb, og hvertfall ikke nå. Men du kan jo søke nye jobber og hvis du får en ny innen noen mnd så er det helt greit å bytte (bare ikke si at du er gravid på jobbintervjuet, vent til de evt tilbyr deg jobben). Anonymkode: 434b7...f10
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 Du må holde ut. Statistisk sett blir du sykemeldt mot slutten. Færreste jobber hele svangerskapet. I tillegg må du tjene opp retten til foreldrepenger. Anonymkode: 46c6a...eb3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 Hold ut. Blir det uholdbart og det er en konkret grunn til det ta det opp med sjef/, tillitsvalgt. Blir det ikke bedre så er jo sykemelding et alternativ. Men behold jobben frem til du har ny jobb. Du kan jo begynne å søke på nye jobber mens du er i permisjon, slik at du kan si opp mens du er i permisjon og slipper dra tilbake dit. Anonymkode: 7e8f5...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå