AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Jeg er en vosken mann som produserer lang mer sæd enn vanlig har jeg fått høre. Hat fått reaksjoner på dette. Det blir nå slik at kondomer blir for lite til å samle alt, opp så det presses raskt oppover kuken. Må være kjapp med å dra den ut litt før alt har kommet. Uten kondom er det selvsagt mye som kommer i damen. De sier det er ekstra mye som renner ut når de skal kle på seg etter et knulll. Ved oralsex merker jeg også det kan være mye om hun tar det i munnen. Noen damer synes det er vel mye og det blir turn off. Det er et problem tenker jeg. Der er de som synes det tenner ekstra. Anonymkode: 70db8...b30 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Er du en av disse mennene som er kjempestolt av sæden din og tror alle damer elsker sæden like mye som du gjør? Du har ikke et eneste spørsmålstegn i innlegget ditt, så hva ville du egentlig frem til? Med tanke på hvor mye menn snakker om og prøver å skryte av sæden sin i innlegg her inne. så tipper jeg du sitter og skryter litt, selv om det er uforståelig for de fleste kvinner at dette er noe å snakke om? Anonymkode: 148d7...65d 9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Inlegget er seriøst. Anonymkode: 70db8...b30 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Inlegget er seriøst. Anonymkode: 70db8...b30 Ja okei? Du ville bare fortelle om sæden din? Siden du ikke har et eneste spørsmål, mener jeg. Anonymkode: e5ad6...6b1 3
Hunmedham Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 De fleste menn har den samme mengden, sånn cirka. De som har mer, har som regel dårligere sædkvalitet. 1
Katten.2.0 Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Inlegget er seriøst. Anonymkode: 70db8...b30 Seriøst innenfor hva? Altså, hva er meningen med tråden? 2
Hr. Aktiv Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 Det å komme mye har stort sett bare negativitet rundt seg. Ja det er mange som sier at de liker det osv. Men når vi kommer til stykket er det ikke helt slik likevel. Kjenner til den å fylle kondomet. Ofte ender det opp i negative opplevelser og man vegrer seg for å komme. Ofte avstår man fra å ha sex også. Mye pga. tidligere opplevelser. Men noen damer sier at de elsker at mannen kommer, men når det først skjer så blir tonen en helt annen. Min erfaring rundt dette er at enkelte menn liker masse sperm "altså en mannegreie" mens damer godt kunne klart seg uten. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #9 Skrevet 9. februar 2021 Herregud, for noen svar over her. Man forstår vel at TS synes det er et problem på måten han legger det frem... Jeg kan sympatisere med situasjonen din, TS. Har det likt som deg. Jeg synes ikke det er noe videre artig å få klager på mengden sæd. Det er lite jeg kan gjøre med det, men det nevnes likevel ofte av kona, og har blitt det av tidligere kjærester. Mengden sæd har vel lite å gjøre med kvalitet. Det kunne jeg eventuelt tenkt meg å se kilder på. Ettersom jeg har sjekket min sæd, og fått resultater på at jeg har meget god kvalitet (det var ikke ment som skryt). Jeg har også markant større mengder når jeg kommer sammen med noen enn alene, så for meg har det med mengden kåthet hvor mye som kommer. Anonymkode: b6e63...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #10 Skrevet 9. februar 2021 Mengde sæd har aldri brydd meg noe særlig. Så lenge sexen er god 😊 Kjæresten min har mye sæd, men har ikke tenkt så mye om det igrunn 🤔 Finnes det kanskje kondomer for menn med mye sæd ? Anonymkode: ef115...bda 1
Chantielle Skrevet 9. februar 2021 #11 Skrevet 9. februar 2021 Tråden er ryddet for feilsitering og latterliggjøring. Chantielle mod.
Hunmedham Skrevet 10. februar 2021 #12 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mengden sæd har vel lite å gjøre med kvalitet. Det kunne jeg eventuelt tenkt meg å se kilder på. Ettersom jeg har sjekket min sæd, og fått resultater på at jeg har meget god kvalitet (det var ikke ment som skryt). Jeg har også markant større mengder når jeg kommer sammen med noen enn alene, så for meg har det med mengden kåthet hvor mye som kommer. Dette finnes det faktisk mye forskning på. Og så er det slik med fakta, at de er aldri hundre prosent representative. Det finnes alltid unntak, få eller litt flere. Det betyr at din konkrete situasjon kan avvike fra regelen, uten at det betyr at regelen ikke er sann. Det er derfor folks individuelle erfaringer ikke tillegges noen som helst vekt i kvantitativ forskning. Sånn er det bare. Lenken under henviser til Store medisinske leksikon. Her står det at total sædmengde ved en utløsning er "2–5 milliliter væske" (men mindre dersom det kommer en ny utløsning kort tid senere). "Volum under 1 ml og mer enn 5 ml er ofte forbundet med få sædceller." https://sml.snl.no/sæd Legg merke til ordet "ofte". Det står ikke "alltid", men heller ikke "av og til". Wikipedia referer en metastudie og skriver: "Volumet av sædutløsning varierer, men er vanligvis omtrent 1 teskje full eller mindre. En gjennomgang av 30 studier konkluderte med at gjennomsnittet var rundt 3,4 milliliter (ml), med noen studier som fant mengder så høye som 5,0 ml eller så lave som 2,3 ml. I en studie med svenske og danske menn forårsaket et langvarig intervall mellom utløsninger en økning i sædantallet i sæd, men ikke en økning av mengden." Du kan lese mer om dette her: https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/35746/Prosjektoppgavexferdig.pdf?sequence=1 Jeg tvilte litt på påstanden om at "mengden kåthet" styrer sædproduksjonen, siden sæden produseres i forkant av den seksuelle opplevelsen og "ligger klar". Jeg trodde også at variasjonen mellom menns sædmengde var individuell (ref. det som står over) og ikke situasjonsavhengig. Jeg oppdager at jeg har tatt feil og at du er upresis. Det viser seg at sædmengden er knyttet til partneren. Undersøkelser indikerer at gjentatte utløsninger med samme partner gjør at intensiteten i utløsningen reduseres. Men ved ny partner øker intensitet og sædmengde, samtidig som mannen kommer fortere. Dette er knyttet til evolusjonen: Ønsket om å spre genene sine. Ny partner, kortere tid før utløsning, kraftigere utløsning. Man kan si at kåtheten øker med ny partner, derav denne effekten. Påstanden blir derfor delvis riktig. Men samtidig kan man ha varierende grad av kåthet med fast partner uten at det er bevist at sædmengden øker da. Utløsningens intensitet er altså knyttet til den nye partneren og ikke kåthetsgraden generelt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #13 Skrevet 10. februar 2021 Hvordan pokker greide dere å dra sædkvalitet inn i denne tråden, hvis det er mengden væske som er greia, i positiv eller negativ retning? Om han så steriliserer seg, så vil det jo likevel bli fullt i munnen, eller kondomet. Anonymkode: 4a8b5...44b
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #14 Skrevet 10. februar 2021 Det er helt normalt med litt ekstra på lager når det er lenge siden sist man fikk seg noe. Anonymkode: 10959...795
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #15 Skrevet 10. februar 2021 Kjenner meg igjen i at det er kåthet som er trigger for hvor mye sæd som kommer. Er jeg skikkelig kåt og sexen digg, da skytes det flere tjukke lange ladninger. Men som regel renner det bare ut. Har også merket det skytes hvis jeg kommer i vagina Anonymkode: 14faa...d49
Bamseklemmer Skrevet 10. februar 2021 #16 Skrevet 10. februar 2021 Hunmedham skrev (1 time siden): Det viser seg at sædmengden er knyttet til partneren. Undersøkelser indikerer at gjentatte utløsninger med samme partner gjør at intensiteten i utløsningen reduseres. Men ved ny partner øker intensitet og sædmengde, samtidig som mannen kommer fortere. Dette er knyttet til evolusjonen: Ønsket om å spre genene sine. Ny partner, kortere tid før utløsning, kraftigere utløsning. Man kan si at kåtheten øker med ny partner, derav denne effekten. Påstanden blir derfor delvis riktig. Men samtidig kan man ha varierende grad av kåthet med fast partner uten at det er bevist at sædmengden øker da. Utløsningens intensitet er altså knyttet til den nye partneren og ikke kåthetsgraden generelt. Intressant det du skriver og jeg har tro på at partneren har en del å si ja... Det kan være svettlukt fra partneren som øker sædproduksjonen har jeg lest. Men samtidig øker jo sædproduksjon med økt kåthet, det har jeg merket som singel. Pirring over et par timer er grunn nok til å få stor utløsning. Altså sexlyst, testosteron, feromoner og sædproduksjon har en sammenheng...
3lis3 Skrevet 10. februar 2021 #17 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er en vosken mann som produserer lang mer sæd enn vanlig har jeg fått høre. Hat fått reaksjoner på dette. Det blir nå slik at kondomer blir for lite til å samle alt, opp så det presses raskt oppover kuken. Må være kjapp med å dra den ut litt før alt har kommet. Uten kondom er det selvsagt mye som kommer i damen. De sier det er ekstra mye som renner ut når de skal kle på seg etter et knulll. Ved oralsex merker jeg også det kan være mye om hun tar det i munnen. Noen damer synes det er vel mye og det blir turn off. Det er et problem tenker jeg. Der er de som synes det tenner ekstra. Anonymkode: 70db8...b30 Så nydelig. Elsker masse sæd. Skulle vært flere sånne skikkelige mannfolk som deg. For meg er sæd en belønning etter en god runde med sex. Tar det helst i munnen.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #18 Skrevet 10. februar 2021 Ja, til mer sæd! Helt fantastisk heldig er du Anonymkode: aa22a...d2e 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #19 Skrevet 10. februar 2021 Selvskryt er turnoff. Anonymkode: c1060...3d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå