AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Jeg har med tiden ila siste året plutselig begynt å få flere, tykke og skarpe hårstrå på haken når jeg napper de bort...! Jeg hater det, og jeg hater meg selv hver eneste gang jeg tar på haken.. det har aldri vært sånn før, jg forstår ikke hvorfor det skal bli sånn! fikk svar på blodprøver, alt er normalt hva gjelder hormoner og andre ting. ingenting uvanlig. har ellers tynne hår på øyenbryn, normalt ellers. har svart/mørkebrunt hår og medium hudtone. legen foreslo evt. laser operasjon. men på nettet står det ofte at hårene kommer sterkere og fortere tilbake under laseroperasjons prosessen... er det noen som vet om en god laserklinikk som dreper disse hårsekkene en gang for alle uten å gå rundt og tenke og vente på når det skal blusse ut mer før det forsvinner? Anonymkode: bd55f...b07
Chiubi Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Hår har forskjellig vekstfase, derfor må du regne med flere behandlinger før du er kvitt alt håret.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 ja trenger tips til gode klinikker Anonymkode: bd55f...b07
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Hva med å kjøpe hjemmelaser? Da kan du ta legger, armer osv i samme slengen om du føler for det. For under prisen av en behandling.. Anonymkode: 98559...257
mlifjeld Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 Jeg bruker hjemmelaser i ansiktet, på benene og bikinilinjen. Måtte nappe 15-20 hår på haken hver dag før. Nå trenger jeg kanskje nappe 1 en eller 2 ganger i uken. Så er veldig fornøyd 😊👍. Er også omtrent helt hårløs på bena og bikinilinjen. Sykt digg. Hadde ekstremt kraftig hårvekst (pcos) med mange tette tykke svarte hår.
LeneXCII Skrevet 11. februar 2021 #6 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 12.52): ja trenger tips til gode klinikker Anonymkode: bd55f...b07 Kan anbefale Drammen Laserklinikk
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #7 Skrevet 11. februar 2021 mlifjeld skrev (20 timer siden): Jeg bruker hjemmelaser i ansiktet, på benene og bikinilinjen. Måtte nappe 15-20 hår på haken hver dag før. Nå trenger jeg kanskje nappe 1 en eller 2 ganger i uken. Så er veldig fornøyd 😊👍. Er også omtrent helt hårløs på bena og bikinilinjen. Sykt digg. Hadde ekstremt kraftig hårvekst (pcos) med mange tette tykke svarte hår. Hva heter hjemmelaseren? Hvor er den kjøpt? Anonymkode: c7b5a...3de 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #8 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 12.38): Jeg har med tiden ila siste året plutselig begynt å få flere, tykke og skarpe hårstrå på haken når jeg napper de bort...! Jeg hater det, og jeg hater meg selv hver eneste gang jeg tar på haken.. det har aldri vært sånn før, jg forstår ikke hvorfor det skal bli sånn! fikk svar på blodprøver, alt er normalt hva gjelder hormoner og andre ting. ingenting uvanlig. har ellers tynne hår på øyenbryn, normalt ellers. har svart/mørkebrunt hår og medium hudtone. legen foreslo evt. laser operasjon. men på nettet står det ofte at hårene kommer sterkere og fortere tilbake under laseroperasjons prosessen... er det noen som vet om en god laserklinikk som dreper disse hårsekkene en gang for alle uten å gå rundt og tenke og vente på når det skal blusse ut mer før det forsvinner? Anonymkode: bd55f...b07 Heter det laseroperasjon? Du skal vel ikke operere de bort? Prøv elektrolyse, billigere enn laser og da blir hårsekkene ødelagt av strømmen som nålen tilfører. Også mye billigere. Kontakt en hudpleiesalong. Anonymkode: ac1c7...811
mlifjeld Skrevet 11. februar 2021 #9 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva heter hjemmelaseren? Hvor er den kjøpt? Anonymkode: c7b5a...3de Elkjøp. Braun silk expert pro 5 😊👍
Gjest Trynefaktor Skrevet 12. februar 2021 #10 Skrevet 12. februar 2021 (endret) mlifjeld skrev (På 10.2.2021 den 21.49): Jeg bruker hjemmelaser i ansiktet, på benene og bikinilinjen. Måtte nappe 15-20 hår på haken hver dag før. Nå trenger jeg kanskje nappe 1 en eller 2 ganger i uken. Så er veldig fornøyd 😊👍. Er også omtrent helt hårløs på bena og bikinilinjen. Sykt digg. Hadde ekstremt kraftig hårvekst (pcos) med mange tette tykke svarte hår. Hvilken laser har du? Edit: så over hva du skrev Endret 12. februar 2021 av Trynefaktor
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #11 Skrevet 18. mars 2021 mlifjeld skrev (På 11.2.2021 den 23.29): Elkjøp. Braun silk expert pro 5 😊👍 Hvordan står det til med hårene på haken etter at du har brukt hjemmelaseren da? Kommer hårene fortsatt tilbake? Jeg er så frustrert her ,- har aldri fått plager med hår på haken før,- kan det ha startet bare fordi jeg hadde nappet ETT hårstrå til og begynne med,- og plutselig aktiveres 10 andre hårstrå liksom? Har tatt blodprøve to ganger nå,- både før og under andre menstruasjonsdag ,- fikk helt normale nivåer av hormonprøver... Anonymkode: bd55f...b07
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #12 Skrevet 18. mars 2021 guri, ja det var mye bedre forslag. syns ikke noe særlig om laser idet hele tatt ift et så lite området som haken. Jeg vurderer å kontakte elektrolyseklinikken på Nordstrand ... AnonymBruker skrev (På 11.2.2021 den 19.36): Heter det laseroperasjon? Du skal vel ikke operere de bort? Prøv elektrolyse, billigere enn laser og da blir hårsekkene ødelagt av strømmen som nålen tilfører. Også mye billigere. Kontakt en hudpleiesalong. Anonymkode: ac1c7...811 Anonymkode: bd55f...b07
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #13 Skrevet 18. mars 2021 Men hva er best av elektrolyse og krem? hudlegen Dr. Miray f.eks snakker om en medisinsk krem som jobber mot uønsket hårvekst,- men er det kanskje bedre med elektrolyse? Anonymkode: bd55f...b07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå