miamia23 Skrevet 9. februar 2021 #1 Del Skrevet 9. februar 2021 Hei! Noen som har erfaring med inseminering? hvordan gikk det for deg? Jeg satte otrivelle EL sprøyte i går og i dag var det inseminering! Spennende- samtidig som jeg har null forventninger, tenker kanskje i mitt stille sinn at det er jo ikke så annerledes fra vanlig sex, men ja greit pitstopp før ivf. Inseminering pga en tett eggleder- så spermen til hubby er fin Håper noen tar seg tid til å dele sin erfaring:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamia23 Skrevet 10. februar 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 10. februar 2021 Ingen som har gjort inseminering her? wow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Del Skrevet 10. februar 2021 1 minutt siden, miamia23 said: Ingen som har gjort inseminering her? wow Trenger ikke å bli sur Anonymkode: 2bd43...b6e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlemorskimmer Skrevet 10. februar 2021 #4 Del Skrevet 10. februar 2021 Jeg har gjort det, og ble gravid på andre forsøk🙂 Brukte donor. Det gikk overraskende enkelt, raskt og smertefritt. Det tok bare noen minutter, og de fører spermen opp i livmoren med et tynt kateter. Sist gang fikk jeg se sædcellene svømme rundt der på ultralyd etterpå😂 Artig syn! Lykke til❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamia23 Skrevet 10. februar 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Trenger ikke å bli sur Anonymkode: 2bd43...b6e Ble overhodet ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamia23 Skrevet 10. februar 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 10. februar 2021 Perlemorskimmer skrev (5 timer siden): Jeg har gjort det, og ble gravid på andre forsøk🙂 Brukte donor. Det gikk overraskende enkelt, raskt og smertefritt. Det tok bare noen minutter, og de fører spermen opp i livmoren med et tynt kateter. Sist gang fikk jeg se sædcellene svømme rundt der på ultralyd etterpå😂 Artig syn! Lykke til❤️ Tusen takk for svar! Er så betryggende å høre at andre har vært igjennom det også- særlig når mm synes det er vanskelig selv. haha- det fikk ikke jeg se:) ble du gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #7 Del Skrevet 10. februar 2021 miamia23 skrev (På 9.2.2021 den 11.48): Hei! Noen som har erfaring med inseminering? hvordan gikk det for deg? Jeg satte otrivelle EL sprøyte i går og i dag var det inseminering! Spennende- samtidig som jeg har null forventninger, tenker kanskje i mitt stille sinn at det er jo ikke så annerledes fra vanlig sex, men ja greit pitstopp før ivf. Inseminering pga en tett eggleder- så spermen til hubby er fin Håper noen tar seg tid til å dele sin erfaring:) Jeg har gjort det tre ganger med sæddonor uten å bli gravid. Ingen feil med meg. Anonymkode: d5536...a8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamia23 Skrevet 10. februar 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har gjort det tre ganger med sæddonor uten å bli gravid. Ingen feil med meg. Anonymkode: d5536...a8c Lei meg for at det ikke klaffet og håper du har klart det likevel♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlemorskimmer Skrevet 10. februar 2021 #9 Del Skrevet 10. februar 2021 miamia23 skrev (9 minutter siden): Tusen takk for svar! Er så betryggende å høre at andre har vært igjennom det også- særlig når mm synes det er vanskelig selv. haha- det fikk ikke jeg se:) ble du gravid? Det forstår jeg godt. Var litt urolig selv på forhånd. Men det var heldigvis lite å bekymre seg over😊 Ja jeg fikk bekreftet graviditet via blodprøve nå på mandag faktisk, og er fire uker på vei☺️ Blir fulgt godt opp av klinikken som ringte meg på tirsdag. Fikk svar på noen spørsmål jeg hadde, og skal ta tidlig ultralyd om tre uker🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #10 Del Skrevet 10. februar 2021 miamia23 skrev (11 minutter siden): Lei meg for at det ikke klaffet og håper du har klart det likevel♥️ Lykke til ❤️ Begynte å prøve på naturlig måte for 2 og et halvt år siden. I dag fikk jeg for første gang positiv test etter ivf forsøk. Håper den faktisk var positiv og at dette går veien. Håper du slipper ivf ❤️ Anonymkode: d5536...a8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #11 Del Skrevet 10. februar 2021 En gang med donor og fikk beskjed om at det var ca 15% sjangs for å bli gravid. Mildt sagt forbauset da jeg ble gravid på første forsøk. 😊 Anonymkode: 6e4aa...1c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 10. februar 2021 #12 Del Skrevet 10. februar 2021 Kanskje ikkje heilt det du spør om, men første barnet vårt er laga ved inseminering heima. Han hjalp seg sjølv i ein steril plastboks, så sugde eg opp svømmarane i ein 5ml sprøyte og satt den i meg sjølv. Gjorde det konsekvent før, under og etter eggløsning og vart gravid på PP3. Vil tro % for å få det til er lågare enn når man har vanlig sex, men det funka for oss! Søstera mi vart gravid ved hjelp av inseminering på ein klinikk fordi mannen hennas måtte igjennom hefig sjukehusbehandling og sto i fare for å bli steril. Ho vart gravid på første forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamia23 Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #13 Del Skrevet 11. februar 2021 Perlemorskimmer skrev (15 timer siden): Det forstår jeg godt. Var litt urolig selv på forhånd. Men det var heldigvis lite å bekymre seg over😊 Ja jeg fikk bekreftet graviditet via blodprøve nå på mandag faktisk, og er fire uker på vei☺️ Blir fulgt godt opp av klinikken som ringte meg på tirsdag. Fikk svar på noen spørsmål jeg hadde, og skal ta tidlig ultralyd om tre uker🙂 Er det sant!! Gratulerer så mye!!🥰🥰 åh så koselig! Håper det klaffer for oss og♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamia23 Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Lykke til ❤️ Begynte å prøve på naturlig måte for 2 og et halvt år siden. I dag fikk jeg for første gang positiv test etter ivf forsøk. Håper den faktisk var positiv og at dette går veien. Håper du slipper ivf ❤️ Anonymkode: d5536...a8c Skjønner det har vært en lang reise♥️ Håper du har kommet deg godt igjennom den perioden, selvom jeg vet det er tøft♥️ Åååh! Krysser fingrene for deg🥰✨ ja neste «stopp» for oss blir ivf fordi jeg har en tett eggleder og har prøvd i over ett år.. er det mye styr og tungt? Og blir syklusen lenger liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamia23 Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): En gang med donor og fikk beskjed om at det var ca 15% sjangs for å bli gravid. Mildt sagt forbauset da jeg ble gravid på første forsøk. 😊 Anonymkode: 6e4aa...1c4 Haha! Fantastisk!! Så gøy! Gratulerer🥰✨♥️ Jeg har liksom ikke all verdens forventninger til det her for sukssesraten øker jo desto flere ganger man tar det etter hva jeg har lest- men fingers crossed💪🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamia23 Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #16 Del Skrevet 11. februar 2021 mammahjarte skrev (9 timer siden): Kanskje ikkje heilt det du spør om, men første barnet vårt er laga ved inseminering heima. Han hjalp seg sjølv i ein steril plastboks, så sugde eg opp svømmarane i ein 5ml sprøyte og satt den i meg sjølv. Gjorde det konsekvent før, under og etter eggløsning og vart gravid på PP3. Vil tro % for å få det til er lågare enn når man har vanlig sex, men det funka for oss! Søstera mi vart gravid ved hjelp av inseminering på ein klinikk fordi mannen hennas måtte igjennom hefig sjukehusbehandling og sto i fare for å bli steril. Ho vart gravid på første forsøk. Wow! Det får man sannelig si! Kudos til dere for en innovativ hjemmeløsningsmetode!😊 håper vi er like heldige som dere og din søster🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlemorskimmer Skrevet 11. februar 2021 #17 Del Skrevet 11. februar 2021 miamia23 skrev (2 timer siden): Er det sant!! Gratulerer så mye!!🥰🥰 åh så koselig! Håper det klaffer for oss og♥️ Tusen takk🤗 Krysser fingrene🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå