AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Nokon som har lyst å spå meg? Vert evig takknemleg! Lurer rett og slett på kva tid eg får jobb! :) Anonymkode: c89ee...ef9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Ingen? Som kan legge eit kort eller kjenne på intuisjonen? 😕 Anonymkode: c89ee...ef9
Gjest Lawyam Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Tid er vanskelig og ofte avhenger det av deg og din egen innsats, men vil anta i løpet av våren eller forsommeren. Good luck!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Får opp du må rykke deg godt opp fra situasjonen du er i nå! Vi snakker sted, annen tilnærming, hele greia rett og slett Anonymkode: b0cf6...b13
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Får opp du må rykke deg godt opp fra situasjonen du er i nå! Vi snakker sted, annen tilnærming, hele greia rett og slett Anonymkode: b0cf6...b13 😌 OH SHIT! Det må altså litt av ei omvelting til, forstår eg! 😮 Må kanskje begynner å sjekke stilling ledig som spansklærar i Azerbadjan! Tusen takk! Anonymkode: c89ee...ef9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå