Gå til innhold

Hvilket navn passer til Brage og Frøya?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid, men vet ikke kjønn enda. Hvilke navn kan passe med Frøya og Brage?

Anonymkode: d6ba0...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saga var fint. Odin kan også passe. Trym. Alva. 

Anonymkode: fbad7...8e0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emre om gutt eller Eir om jente. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ungene ha temanavn? Kan de ikke få individuelle navn?

Det er mye viktigere hvem de gifter seg med, i så fall. Søskenflokken er en enhet i femten år, men de skal kanskje være gift i femti. Tenk om Frøya gifter seg med Thomas! 

Anonymkode: 4602c...d34

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte Eira her om dagen, syntes det var veldig fint. 

Anonymkode: fbad7...8e0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er mye viktigere hvem de gifter seg med, i så fall. Søskenflokken er en enhet i femten år, men de skal kanskje være gift i femti. Tenk om Frøya gifter seg med Thomas! 

Det der blir for dumt.. Man kan ikke velge navn for hvem de blir å gifte seg med i framtiden.. Hadde alle gått for den tankegangen din så ville ikke verden ha innholdt alle de forskjellige navnene som finnes.. Da ville verden faktisk vært ensidg når det kom til navn. Søskenflokken er ikke en enhet i femten år nei, men livet ut.

Anonymkode: e44b4...9d5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel så mange norrøne navn ute i dag, så det blir litt dumt å skulle ta hensyn til hvem de en dag skulle gifte seg med. 

Skulle jeg velge Michelle for eksempel, og så kommer det en Olav som mann. 

Jeg synes selv at det ikke har så mye å si, men at når jeg først har valgt norrøne navn på de andre, passer det fint med ett til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en Frøya og Brage som har en lillebror, han heter Birk.  Du kan jo gå for å være kloningen deres😁 Ellers så passer vel hvilket som helst navn med litt norrøn shwung, Ravn, Hauk, Åsne og Sjur er mine favoritter. 

Anonymkode: 17051...5a6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

...hæ?

Anonymkode: a2577...b35

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er gravid, men vet ikke kjønn enda. Hvilke navn kan passe med Frøya og Brage?

Børge, Bjørk, Falk, Loke, Ragnar, Aslaug, Helga, Ivar, Rolf, Tor, Saga, Eir, Vår, Pauline, Urda, Kari, Katja, Ask, Olav, Birk, Gard, Laura, Mai, Juni, Julie, August, Steinar, Othilie, Noah, Paul, Tuva, Vega, Ylva, Ågot :) 

Anonymkode: ac446...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det der blir for dumt.. Man kan ikke velge navn for hvem de blir å gifte seg med i framtiden.. Hadde alle gått for den tankegangen din så ville ikke verden ha innholdt alle de forskjellige navnene som finnes.. Da ville verden faktisk vært ensidg når det kom til navn. Søskenflokken er ikke en enhet i femten år nei, men livet ut.

Anonymkode: e44b4...9d5

Hvem de blir å gifte seg med... hva i alle dager betyr det?  ( du mente sikkert hvem de blir, OG hvem de kommer til å gifte seg med). Hvem de blir vet ingen. Hvem de skal gifte seg med vet vi heller ikke. Derimot vet vi helt sikkert at det er en forsvinnende liten del av livet at søsken blir omtalt i samme åndedrag.

Anonymkode: 8f525...210

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...