AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #21 Skrevet 10. februar 2021 Lawyam skrev (10 minutter siden): Tror du selv kan styre dette litt selv. Du vet at det er enklest å dra støvsugeren når rotet er fjernet fra gulvet. Fjern rotet, støvsug og sett dørene og vinduer opp, slipp inn NY frisk luft. Kast det du ikke trives med eller du ikke blir glad av. Nå er du opptatt av å sitte på rumpa og vente på hushjelpen (aka skjebnen). Det skjer ikke mye på den måten. Takk for svar. Godt poeng. Jeg har på en måte gjort det, for han første, altså person A, han prøvde seg forrige helg. Jeg viste tydelig at døren er stengt, og sa at de uforpliktende greiene er over. Jeg føler på meg at han ikke har gitt helt opp, men er åpen for andre og for å gå videre ja. Men ikke med person B, det har du rett i 🤭 Anonymkode: 0b36e...1d9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #22 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 11.02): Hei, er det noen som kan spå meg? Jeg er litt nysgjerrig på om noen kan spå potensiell situasjon/fremtid om noe i det hele tatt med disse 2 personene? Person A, siste flamme. Person B, venn. Anonymkode: 71324...856 A dytter deg vekk b står klar Anonymkode: 7d51a...9f2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #23 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): A dytter deg vekk b står klar Anonymkode: 7d51a...9f2 Takk 😄 Jeg kjenner jeg kommer til å analysere alt B sier og gjør neste gang vi møtes etter denne tråden 😂 Anonymkode: 71324...856
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #24 Skrevet 25. april 2021 Lawyam skrev (På 10.2.2021 den 19.23): Han første vil ha en tilstedeværelse til og fra, for det meste fordi du har vanskelig å gi slipp og han derfor får tilgang når det passer ham. Han er ikke uiteressert, men ikke veldig lysten på et forhold heller. Han andre vil forsvinne utav bildet først pga at det ikke egwntlig er mye følelser fra di side heller, tiltrekning fra hans side, men litt surret type. Jeg forwslår at du rister dem av deg slik at sikten blir klarere for deg til å se den jeg ser står og venter på deg litt lengre frem i tid. Oppdatering fra meg som du svarte her, Lawyam: Dette her stemte på en prikk! Nå har jeg imidlertid møtt en som jeg er sånn halvveis involvert i foreløpig..... hvis du ser dette, hva tenker du her....? Anonymkode: b7535...db1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #25 Skrevet 25. april 2021 Hei @Lawyam😊 Hadde du kunnet spå meg ang kjærlighet? Hadde blitt veldig glad😃 Anonymkode: 4bb41...790
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #26 Skrevet 25. april 2021 Ts her igjen. Er det noen som kan ta en titt på situasjonen igjen? Hvordan ligger det ann med a og b? På forhånd takk 😊 Anonymkode: 71324...856
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå