Gå til innhold

Noen som kan spå meg og mulig fremtid/ikke fremtid med 2 forskjellige personer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

er det noen som kan spå meg? Jeg er litt nysgjerrig på om noen kan spå potensiell situasjon/fremtid om noe i det hele tatt med disse 2 personene? 

Person A, siste flamme.

Person B, venn.

Anonymkode: 71324...856

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan prøve. Bruker ikke kortene mine nå, heller ren intuisjon.

Person A: Her har det vært lidenskap og mer følelser og turbulens, inkludert noe mindre positivt. Det er noe som skurrer. Muligens en ending mellom dere, og jeg kan ikke si at jeg føler at denne personen (jeg føler det er en mann) er et sikkert kort. Du har ikke bare en god magefølelse her, sannsynligvis med god grunn.

Person B: Jeg tror ikke dette er personen du velger, fordi det føles ikke som om følelsene dine er rett. Muligens er denne personen interessert i DEG.

Lenger frem i tid føler jeg en helt annen person kommer inn i bildet, som du ikke kjenner :) Oppdater gjerne.

Anonymkode: 0b36e...1d9

Skrevet

Så spennende! 

Det var veldig treffende på A. Og veldig interessant på B siden jeg egentlig lurer på om jeg betyr noe for han i det hele tatt. 

Du må gjerne si om du får opp noe mer :)

Takk!

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så spennende! 

Det var veldig treffende på A. Og veldig interessant på B siden jeg egentlig lurer på om jeg betyr noe for han i det hele tatt. 

Takk!

Jeg fikk en litt "døllere" følelse på person B. Som om det er mer kjedelig og muligens ikke det rette for deg. Ut ifra hva JEG ser, er denne personen nettopp en plan B. Og er det rett da? Jeg tror ikke det blir rett på sikt, i alle fall.

Ja, jeg får opp at denne B-personen ser deg som et alternativ til noe mer romantisk. Får også opp at dette er en mer stabil og forutsigbar person, som kan tilby mer trygghet. Samtidig ser jeg ikke de helt store følelsene, og jeg vet heller ikke om denne personen er helt der at den kaster om seg med romantiske ord og fakter. 

:) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så spennende! 

Takk!

Alt hun skriver på person A er noe som stemmer for 99,99% av tidligere flammer, selvfølgelig er det veldig treffende.

Det meste av det hun skriver om person B er basert på at du omtaler ham som "venn".

En meget velkjent og lett gjennomskuelig taktikk. I likhet med alle andre mennesker, så har hun ikke magiske evner.

Anonymkode: 7c745...28d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alt hun skriver på person A er noe som stemmer for 99,99% av tidligere flammer, selvfølgelig er det veldig treffende.

Det meste av det hun skriver om person B er basert på at du omtaler ham som "venn".

En meget velkjent og lett gjennomskuelig taktikk. I likhet med alle andre mennesker, så har hun ikke magiske evner.

Anonymkode: 7c745...28d

Jeg velger å tro henne, synes livet er litt mer gøy når man tror på sånn ;)  

• Liker 2
Skrevet

Person A kommer til å bli astronaut og drar etter hvert og bosetter seg på Mars.

Person B kommer til å konvertere til en hittil ukjent religion, bosetter seg i Amazonas jungel og jakter sine bytter, inkl. kvinner, fisker, iguaner og brunbjørner med pil og bue. Får skattefritak ettersom det aktuelle området i Amazonas er som skatteparadis å regne. 

Ergo: gå i kloster og lag såper og økologisk krydder i evig sølibati.

Sånn- ferdig spådd nå?

Anonymkode: 81b7a...98d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg fikk en litt "døllere" følelse på person B. Som om det er mer kjedelig og muligens ikke det rette for deg. Ut ifra hva JEG ser, er denne personen nettopp en plan B. Og er det rett da? Jeg tror ikke det blir rett på sikt, i alle fall.

Ja, jeg får opp at denne B-personen ser deg som et alternativ til noe mer romantisk. Får også opp at dette er en mer stabil og forutsigbar person, som kan tilby mer trygghet. Samtidig ser jeg ikke de helt store følelsene, og jeg vet heller ikke om denne personen er helt der at den kaster om seg med romantiske ord og fakter. 

:) 

Ja han er litt mer kjedelig, men trygg og god. Ja han er absolutt ikke den som kaster om seg med romantiske ord og fakter, for hvis han har følelser for meg så har han skjult det utrolig godt i mange år. 

Får du opp noe mer på A? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Person A kommer til å bli astronaut og drar etter hvert og bosetter seg på Mars.

Person B kommer til å konvertere til en hittil ukjent religion, bosetter seg i Amazonas jungel og jakter sine bytter, inkl. kvinner, fisker, iguaner og brunbjørner med pil og bue. Får skattefritak ettersom det aktuelle området i Amazonas er som skatteparadis å regne. 

Ergo: gå i kloster og lag såper og økologisk krydder i evig sølibati.

Sånn- ferdig spådd nå?

Kan du ikke bare holde deg unna tråden istedenfor å være spydig? Hva er poenget med å gå inn her siden du absolutt ikke tror på sånt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke bare holde deg unna tråden istedenfor å være spydig? Hva er poenget med å gå inn her siden du absolutt ikke tror på sånt? 

Feil! Tror 100% på spåing å sånt.

Sett det i kaffegrut- prøv du også, blir sikkert like bra som mitt resultat, kanskje bedre 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja han er litt mer kjedelig, men trygg og god. Ja han er absolutt ikke den som kaster om seg med romantiske ord og fakter, for hvis han har følelser for meg så har han skjult det utrolig godt i mange år. 

Får du opp noe mer på A? 

Det jeg får opp aller sterkest, og som er litt "skummelt" å si, for du må jo ta egne valg... Og det er at ingen av disse er de rette. Jeg tror ikke person A, altså DU og person A, egentlig har hatt det man kan kalle kjærlighet. Jeg får ikke opp noe ordentlig kjærlighetsforhold her, verken i fortid eller fremtid. Jeg får opp en slags mørkere energi, at det er ikke en sunn person å bruke tiden sin på. Det er rett og slett hva jeg ser. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det jeg får opp aller sterkest, og som er litt "skummelt" å si, for du må jo ta egne valg... Og det er at ingen av disse er de rette. Jeg tror ikke person A, altså DU og person A, egentlig har hatt det man kan kalle kjærlighet. Jeg får ikke opp noe ordentlig kjærlighetsforhold her, verken i fortid eller fremtid. Jeg får opp en slags mørkere energi, at det er ikke en sunn person å bruke tiden sin på. Det er rett og slett hva jeg ser. 

Takk :blomst:

Skrevet

"Spådamen" her sier nøyaktig hva jeg tenkte å skrive. Alle innleggene ;) Det er såkalt cold reading og ikke akkurat heksekunst.

Anonymkode: a5f39...008

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

"Spådamen" her sier nøyaktig hva jeg tenkte å skrive. Alle innleggene ;) Det er såkalt cold reading og ikke akkurat heksekunst.

Anonymkode: a5f39...008

Ok, la oss prøve å gjøre det mer interessant. Er det noen som har tid og mulighet til å legge noen kort på situasjonen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei, 

er det noen som kan spå meg? Jeg er litt nysgjerrig på om noen kan spå potensiell situasjon/fremtid om noe i det hele tatt med disse 2 personene? 

Person A, siste flamme.

Person B, venn.

A. Overgangsfase. Ny person vil dukke opp.

B. Vil ikke utvikle seg til kjærlighet, men vennskap kan bevares om du ønsker det, men kan bli utfordrende å bevares pga sjalusi av fremtidig mann.

Skrevet
Lawyam skrev (10 timer siden):

B. Vil ikke utvikle seg til kjærlighet, men vennskap kan bevares om du ønsker det, men kan bli utfordrende å bevares pga sjalusi av fremtidig mann.

Interessant! Takk :) 

Flere må gjerne også prøve seg, så kan jeg oppdatere dere om 3 mnd. 

Skrevet
Lawyam skrev (12 timer siden):

Kan du være så snill og prøve meg også? ☺️

Jeg har to menn i sfæren min selv. 

A: Tidligere flamme, veldig mye følelser for han her.

B: Nylig kommet inn i bildet, men jeg er skeptisk.

Anonymkode: 6402b...ea9

Skrevet

Han første vil ha en tilstedeværelse til og fra, for det meste fordi du har vanskelig å gi slipp og han derfor får tilgang når det passer ham. Han er ikke uiteressert, men ikke veldig lysten på et forhold heller.

Han andre vil forsvinne utav bildet først pga at det ikke egwntlig er mye følelser fra di side heller, tiltrekning fra hans side, men litt surret type.

Jeg forwslår at du rister dem av deg slik at sikten blir klarere for deg til å se den jeg ser står og venter på deg litt lengre frem i tid.

Skrevet
Lawyam skrev (1 time siden):

Han første vil ha en tilstedeværelse til og fra, for det meste fordi du har vanskelig å gi slipp og han derfor får tilgang når det passer ham. Han er ikke uiteressert, men ikke veldig lysten på et forhold heller.

Han andre vil forsvinne utav bildet først pga at det ikke egwntlig er mye følelser fra di side heller, tiltrekning fra hans side, men litt surret type.

Jeg forwslår at du rister dem av deg slik at sikten blir klarere for deg til å se den jeg ser står og venter på deg litt lengre frem i tid.

Wæææ, du treffer jo totalt blink jo!

Det stemmer veldig bra både med han første og han andre. Han første har jeg hatt inn og ut av livet i lange tider, og han har nærmest traumatisert meg. Han vet ikke hvor mye jeg bryr meg om ham, og glad er jeg for det. Så alt håp er ute med han her, altså? Godt å høre det er en annen i vente da ❤️  Litt lenger frem i tid... er det lenge til? I år? Jeg har gitt opp kjærligheten, egentlig. Synes alt har blitt et sorgens kapittel på kjærlighetsfronten 😕 

Tusen hjertelig takk for svar!!!

Anonymkode: 6402b...ea9

Skrevet (endret)

Tror du selv kan styre dette litt selv. Du vet at det er enklest å dra støvsugeren når rotet er fjernet fra gulvet. Fjern rotet, støvsug og sett dørene og vinduer opp, slipp inn NY frisk luft. Kast det du ikke trives med eller du ikke blir glad av. Nå er du opptatt av å sitte på rumpa og vente på hushjelpen (aka skjebnen). Det skjer ikke mye på den måten.

Endret av Lawyam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...