AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Del Skrevet 9. februar 2021 Hei! Dere som har brukt Rfsu sin strimmeltest, når fikk dere positiv? Er det mulig at det ikke er nok hcg til at denne fanger det opp dagen før eller på selve dagen man forventer mens? Anonymkode: 519d5...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 9. februar 2021 #2 Del Skrevet 9. februar 2021 Jeg har prøvd Rfsu sin strimmeltest noen ganger nå og jeg har ikke opplevd å få positiv på dem ennå. Jeg fikk 1-2 uker på digital gtest men negativ på dem. Detter gjelder graviditetstestene og ikke EL testene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Del Skrevet 9. februar 2021 Saschi skrev (1 time siden): Jeg har prøvd Rfsu sin strimmeltest noen ganger nå og jeg har ikke opplevd å få positiv på dem ennå. Jeg fikk 1-2 uker på digital gtest men negativ på dem. Detter gjelder graviditetstestene og ikke EL testene. Takk for svar! Så merkelig! Mener å ha hørt at de ikke er spesielt gode å teste tidlig med. Men det står jo at man skal kunne teste dagen man venter mens. Jeg skulle hatt den i går, men rfsu er negativ. Får vel bare vente litt å se. Anonymkode: 519d5...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 9. februar 2021 #4 Del Skrevet 9. februar 2021 Har du mulighet til å teste med en annen produsent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå