AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Jeg håper at jeg kan få vanlig jobb om det ikke går, men vil firmaer la være å ansette meg fordi jeg i såfall har en lederutdanning uten ledererfaring? Er egentlig ikke veldig interessert i å lede store selskaper Anonymkode: 71c15...f8a
Knirke Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Trenger du MBA for å bli gründer da? Hva med Gründerskolen?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg håper at jeg kan få vanlig jobb om det ikke går, men vil firmaer la være å ansette meg fordi jeg i såfall har en lederutdanning uten ledererfaring? Er egentlig ikke veldig interessert i å lede store selskaper Anonymkode: 71c15...f8a Fordeler MBA Du har backup-alternativer i management consulting og ymse andre ting i de fire store revisjonshusene. Fordeler å gå rett på gründer Du bruker ikke to år. Smi mens jernet er varmt Du lærer myyyye mer av 4 år med gründer-virksomhet enn 2 år med MBA og 2 år med gründer-virksomhet. Ethvert selskap som er verdt saltet sitt vet dette. Dette hjelper likevel dog ikke hvis selskapet lever av å fakturere deg ut og selge CV-en din. Hilsen indøker. Anonymkode: 7beb1...25c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå