Gå til innhold

Gå ned i vekt amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har født 2 barn på 2 år. Er den dag i dag overvektig og kjenner jeg hater å se meg selv i speilet. Dette har blitt forsterket av at min samboer aldri gir meg komplimenter lenger, og sa noe sårende i kveld og nå kjenner jeg at jeg er drittlei av å se ut som jeg gjør. 

Jeg ammer og ønsker å gjøre dette og samtidig gå ned i vekt på en trygg måte i forhold til miljøgifter i morsmelk osv. Tenker at så lenge jeg går sakte ned i vekt burde det gå bra? 

Største problemet er at jeg er så sinnsykt sulten hele tiden.. Forlag til mat som metter mye? Prøvde å telle kalorier men det dro meg bare lenger ned så måtte slutte med det 

Anonymkode: 562f6...c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kvitter deg med drittsekken av en mann kan du gå ned 80 kilo på et blunk :) 

Anonymkode: 42002...f96

• Liker 11
Skrevet

Vent til du er ferdig med å amme du.
Man er ekstra sulten når man ammer fordi både du og barnet må ha nok næring. 
Ikke frata deg og barnet ditt det, fordi samboer er en drittsekk.

Anonymkode: 5d03b...feb

• Liker 5
Skrevet

For meg var det lettere etter at jeg sluttet/trappet ned på ammingen. Jeg var skrubbsulten hele tiden og spiste igrunn det jeg hadde lyst på. Men da jeg sluttet å amme og tok kontroll over kroppen igjen, gikk jeg ned 20 kg.

Anonymkode: dd8cf...c1d

• Liker 2
Skrevet

Har tre barn, og har alltid gått opp i vekt når jeg ammet pga sult som andre i tråden beskriver. Mye lettere å gå ned etterpå. 

Samboeren din kan ta seg en gigantisk bolle og komme tilbake når han har klart å bære frem to barn i egen kropp. 

Anonymkode: b126c...4ed

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har født 2 barn på 2 år. Er den dag i dag overvektig og kjenner jeg hater å se meg selv i speilet. Dette har blitt forsterket av at min samboer aldri gir meg komplimenter lenger, og sa noe sårende i kveld og nå kjenner jeg at jeg er drittlei av å se ut som jeg gjør. 

Jeg ammer og ønsker å gjøre dette og samtidig gå ned i vekt på en trygg måte i forhold til miljøgifter i morsmelk osv. Tenker at så lenge jeg går sakte ned i vekt burde det gå bra? 

Største problemet er at jeg er så sinnsykt sulten hele tiden.. Forlag til mat som metter mye? Prøvde å telle kalorier men det dro meg bare lenger ned så måtte slutte med det 

Anonymkode: 562f6...c4e

Er du fysisk aktiv? Hjemme i presumsjon selv og går ca en mil i raskt tempo med vogn hver dag. Elsk på motbakker da det er mest effektivt. 

Anonymkode: acc65...bef

• Liker 2
Skrevet

For en drittsekk. Jeg er veldig lav og gikk opp 15 kg ila graviditet og ette fødsel måtte jeg amme og var selvfølgelig sulten. Mannen min nevnte aldri et ord om vekta, heller tvert i mot, han serverte meg masse mat så jeg kunne ha overskudd til amming, krevende netter og det å ha baby rett og slett. 

Anonymkode: 8c7c1...50c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...