Gå til innhold

Hva gjør dere for hverandre på valentines (inspotråd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først av alt.. inb4 «vi feirer ikke valentines, det er en teit kommersiell tradisjon»-postene. 

Dere som feirer valentines, stort eller smått, hva gjør dere ut av dagen? 

Jeg tror min nye kjæreste ønsker å gjøre stas på meg denne dagen. Jeg er ikke så romantisk av meg selv, og vi er allerede flinke til å ha kvalitetstid hver eneste helg så for min del synes jeg det er vanskelig å komme på noe «ekstra» å gjøre. 

Så for dere med lure idéer.. hva gjør dere for hverandre? Hva kan være hyggelig for en kvinne å gi/gjøre tilbake til en mann? Jeg vil gjerne høre deres tradisjoner, store eller små ting. 

Anonymkode: 79245...4aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer nok til å savne hverandre litt ekstra denne dagen, kanskje sende flere romantiske meldinger. Han er i utlandet og er ikke tilbake før etter dagen i år.

Håper dere får en fin dag! Forholdet mitt er bare 1,5 år, så vi har ikke så mange tradisjoner ennå. Med ekser gikk vi gjerne ut og spiste eller hadde kake. I år er det også fastelavn, så fastelavnsboller med hjerter på  eller hjerteformede boller, kanskje? 🙂 

Anonymkode: 602f0...227

Skrevet

Får alltid roser og litt stas, også koser vi oss sammen! Som regel drar vi ut og spiser + litt vin, men sånn blir det jo ikke i år. 

Denne gangen er det morsdag samme dag, og siden vi har en 1åring regner med det blir litt ekstra ☺️

Anonymkode: 3a042...90a

Skrevet

Ifjor kjøpte eg ein pk freia hjartesjokolade og skreiv "elskar deg" på, før eg reiste på jobb. Eg kom heim til ferdiglaga middag, dessert, gåver, roser, musikk og tente lys. Så i år må eg gje på litt 😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...