AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Ser mange slike tråder, virker litt gøy. Noen som er villige til å prøve å spå meg? 25, mann, væren. Lurer hovedsakelig på kjærlighet og karriere, og ellers alt som skulle dukke opp, hehe Anonymkode: 7d840...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Den du tror er den rette nå, viser seg på sikt å ikke være verdt å satse på. Får opp en ung kvinne med halvlangt lysebrunt/blondt hår. Mulig noe eldre enn deg. Hun vil få deg til å ønske å binde deg. Du har høye ambisjoner, men lite tålmodighet. Innimellom kan det være lurt å senke farten litt. Du vil få igjen karrieremessig dersom du stopper opp og tenker deg om to ganger. Ønsker tilbakemelding. Anonymkode: d6ea2...2f5 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Den du tror er den rette nå, viser seg på sikt å ikke være verdt å satse på. Får opp en ung kvinne med halvlangt lysebrunt/blondt hår. Mulig noe eldre enn deg. Hun vil få deg til å ønske å binde deg. Du har høye ambisjoner, men lite tålmodighet. Innimellom kan det være lurt å senke farten litt. Du vil få igjen karrieremessig dersom du stopper opp og tenker deg om to ganger. Ønsker tilbakemelding. Anonymkode: d6ea2...2f5 Takk for svar! Kan si at høye ambisjoner og lite tålmodighet stemmer ganske godt. Har begitt meg ut på en mastergrad som jeg egentlig ikke er motivert for. Har ei som jeg har lurt på om kan være den rette, men er i det siste begynt å bli usikker. Skal begynne å lete etter folk med halvlangt, blondt hår hehe 😄 Du ser ikke noe om når eller hvor hun vil dukke opp i livet mitt? Anonymkode: 7d840...0ec 2
MortenMinstelønn Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Jeg kan spå at jeg ligger i en god og varm seng om ikke lenge. Hvis noen vil være med, så må vedkommende ta kontakt rimelig kjapt. God natt!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for svar! Kan si at høye ambisjoner og lite tålmodighet stemmer ganske godt. Har begitt meg ut på en mastergrad som jeg egentlig ikke er motivert for. Har ei som jeg har lurt på om kan være den rette, men er i det siste begynt å bli usikker. Skal begynne å lete etter folk med halvlangt, blondt hår hehe 😄 Du ser ikke noe om når eller hvor hun vil dukke opp i livet mitt? Anonymkode: 7d840...0ec Takk for tilbakemelding😊 Jeg ser at kjærligheten bedrer seg først når du har fått stabilitet i eget liv. Skulle ønske jeg kunne si at det skjer snart. Men her snakker vi om at du må legge kjærligheten inn i femårs-planen din. Anonymkode: d6ea2...2f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå