AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Jeg er ei dame på 30 år. Elsker sex og liker å prøve nye ting. Prøver å få med typen på å teste ut div. Han er mer tilbakelent og kanskje litt vanskelig å åpne. Prøvd å starte en samtale om fantasier, men han tuller ting bare bort. Så sier han at han er redd at det blir kroken på døra om han forteller meg. Noen som har gode råd ? Anonymkode: c39a0...326
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Hmm. Har han skikkelig drøye fantasier kanskje? Typ om ulovlige ting? Anonymkode: 28df4...70b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmm. Har han skikkelig drøye fantasier kanskje? Typ om ulovlige ting? Anonymkode: 28df4...70b Jeg aner ikke. Sagt til han at jeg ikke kommer til å dømme han for fantasiene hans, om jeg ikke vil være med på det så sier jeg nei. ts Anonymkode: c39a0...326
Bamseklemmer Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Ulik sexlyst er som regel krasj, det er fordi den uten sexlyst føler at man presses for mere enn de takler. Så det gjør bare ting ondt værre å mase seg til mere sex. De med høyere sexlyst må jenke seg for den med mindre, eller gå frivillig fra forholdet. Typisk gjenganger er at den uten sexlyst ikke vil snakke ut om problemet, for det er åpenlyst et problem. Alle skjønner at uten sex i et forhold ikke fungerer, og den uten lyst er jo livredd for at et brudd skal skje. De fleste klarer seg godt uten sex og benytter hjelpemidler, noen andre blir utro før de tør å snakke om åpent forhold. Og noen prater ikke om sex og problem, de bare bryter opp forholdet og finner seg noen andre. Og noen er smarte og finner ut av problemet som gir den andre merev sexlyst... Så du TS har egentlig 4 valg... en ting er iallefall sikkert, man blir iallefall ikke lykkeligere av å dempe sexlysten😇 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Ulik sexlyst er som regel krasj, det er fordi den uten sexlyst føler at man presses for mere enn de takler. Så det gjør bare ting ondt værre å mase seg til mere sex. De med høyere sexlyst må jenke seg for den med mindre, eller gå frivillig fra forholdet. Typisk gjenganger er at den uten sexlyst ikke vil snakke ut om problemet, for det er åpenlyst et problem. Alle skjønner at uten sex i et forhold ikke fungerer, og den uten lyst er jo livredd for at et brudd skal skje. De fleste klarer seg godt uten sex og benytter hjelpemidler, noen andre blir utro før de tør å snakke om åpent forhold. Og noen prater ikke om sex og problem, de bare bryter opp forholdet og finner seg noen andre. Og noen er smarte og finner ut av problemet som gir den andre merev sexlyst... Så du TS har egentlig 4 valg... en ting er iallefall sikkert, man blir iallefall ikke lykkeligere av å dempe sexlysten😇 Han sliter litt med å slippe seg løs. Han er mye overarbeidet og har 2 unger. Jeg har en unge selv. I helga hadde vi begge barnefri og da benytter jeg anledningen å fokusere på han. Han har ikke fått til å kommet mens jeg sugde han før. Fikk det til 2 ganger i helga og det ga meg mersmak. Derfor jeg begynte å prate med han om hvilke fantasier han hadde for ønsker jo at han skal ha en fin opplevelse. Vi har mye sex, så står ikke på det. Men føler ofte at det er jeg som tar initiativet. Kanskje jeg skal holde igjen litt og se om han tar initiativet selv ? Han liker godt analt og jeg er en første han har prøvd det med. Det syntes han var spennende. Tidligere forhold har han sagt at det ble litt overkant med hun ene. Så er redd for at jeg presset for mye slik at han blir overveldet. ts Anonymkode: c39a0...326 1
Bamseklemmer Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi har mye sex, så står ikke på det. Men føler ofte at det er jeg som tar initiativet. Kanskje jeg skal holde igjen litt og se om han tar initiativet selv ? Han liker godt analt og jeg er en første han har prøvd det med. Det syntes han var spennende. Tidligere forhold har han sagt at det ble litt overkant med hun ene. Så er redd for at jeg presset for mye slik at han blir overveldet. Ok ja, da er det jo ikke det at han mangler sexlyst, men mangler litt pågangsmotbare kanskje... Jeg har mye erfaring med dette... Og det beste tipset er faktisk å ha sex annet enn bare på soverommet. Soverommet er kanskje det eneste stedet man skal føle seg fri og ikke presset, da blir man bestandig småtvunget og vet aldri om du prøver å ta initiativet til sex. Altså uforutsigbart... Etter at vi hadde sex nede i stuen eller andre steder, sa jeg bestandig at det skulle bli godt å legge seg å sove. Etter noen uker takket hun meg for at jeg sa nettopp det, da slappet hun så mye mere av. Jeg er jo en litt gærning når det gjelder å skape sexlyst, så jeg gjorde henne kåt på en måte at hun ikke skjønte hvorfor hun ble kåt. Men når jeg tenker meg om i dag, var det nok for at hun slappet så godt av... likeså oppmuntring og mye flørting, kyss og kos på dagtid at hun følte seg mye elsket... Hun ble jo litt av en racer etterhvert, for sexlysten hennes bare økte gradvis. Alt startet nok da jeg lot henne få ha soverommet som et lite fristed, uten stress av overkåt gærning som bare ville lure den inn i skje. Bonusen av å være tålmodig, fikk henne til å sette rumpa inntil meg om morgenen😉
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 Bamseklemmer skrev (11 minutter siden): Ok ja, da er det jo ikke det at han mangler sexlyst, men mangler litt pågangsmotbare kanskje... Jeg har mye erfaring med dette... Og det beste tipset er faktisk å ha sex annet enn bare på soverommet. Soverommet er kanskje det eneste stedet man skal føle seg fri og ikke presset, da blir man bestandig småtvunget og vet aldri om du prøver å ta initiativet til sex. Altså uforutsigbart... Etter at vi hadde sex nede i stuen eller andre steder, sa jeg bestandig at det skulle bli godt å legge seg å sove. Etter noen uker takket hun meg for at jeg sa nettopp det, da slappet hun så mye mere av. Jeg er jo en litt gærning når det gjelder å skape sexlyst, så jeg gjorde henne kåt på en måte at hun ikke skjønte hvorfor hun ble kåt. Men når jeg tenker meg om i dag, var det nok for at hun slappet så godt av... likeså oppmuntring og mye flørting, kyss og kos på dagtid at hun følte seg mye elsket... Hun ble jo litt av en racer etterhvert, for sexlysten hennes bare økte gradvis. Alt startet nok da jeg lot henne få ha soverommet som et lite fristed, uten stress av overkåt gærning som bare ville lure den inn i skje. Bonusen av å være tålmodig, fikk henne til å sette rumpa inntil meg om morgenen😉 Har ofte sex på stua når ungene sover (soverommet vårt er rett ved barnas) 😂 eller badet/ i dusjen. Det liker jeg veldig godt. Jeg tror jeg maser for mye kanskje om sex. Kanskje han føler seg mer maskulin hvis han tar initiativet ? Han er en kraftig kar med masse skjegg. Kjører motorsykkel og folk vil se på han som en maskulin mann. Egentlig er han ganske varm og bløt om hjertet. Kanskje litt innesluttet av seg. Så prøver å få han til å åpne seg mer 😊😇 Anonymkode: c39a0...326 2
Fioljenta Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 Det kan jo tenkes at han liker at du tar initiativ? Det viktige er jo at dere to finner en rytme som passer dere, og at dere gjør dere trives med. Jeg har samlet over 100 spørsmål om sex. Ofte synes jeg det er enklere å stille hverandre tilfeldige spørsmål om sex enn å «snakke om sex». Vi kjører oss gjerne inn i et spor når vi skal «snakke om sex». Stiller vi tilfeldige spørsmål blir det mer ufarlig samtidig som vi «trener på» å prate om ønsker og grenser i en trygg og morsom atmosfære. Kanskje det kan hjelpe dere? Jeg er også sånn at jeg vil eksperimentere mer enn ham. Jeg liker det at dere hadde en barnefri helg der dere fokuserte på ham. Å eksperimentere i hans retning, har gitt mersmak hos oss. Å skryte av ham og at jeg tar initiativ fungerer også oss. 💜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå