AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Lurer egentlig på hvor høy toleranse folk har i startfasen av et forhold? Har vært i lag med en fyr i ca 3 mnd. Han er stort sett grei, men opplever at han er mye hardere med meg enn det folk har vært med meg i tidligere forhold. Han kommer med småstikk mot meg - type at jeg er litt barnslig og er for optimist. Småting som at han ikke henter meg fra busstasjonen, når jeg har reist i over 5 timer for å møte ham, eller at han ikke likevel ville spille spillet jeg hadde dratt ut for å kjøpe siden han sa vi kunne spille det om kvelden, eller at han snakker stygt om byen jeg er fra. Når jeg planlegger en date sier han ofte at det ikke var så kjekt, og sier ofte at jeg er så pratsom at han blir surrete i hodet (har ADHD). Vet at dette er småting, men det er ting som jeg har blitt litt såret for. Vet ikke om jeg blir for hårsår? Tenker ofte å dumpe ham etter en helg sammen med ham, men så savner jeg ham så fort jeg tar bussen til der jeg jobber. Anonymkode: 0387e...a48 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 8. februar 2021 Dere har vært sammen i tre måneder og allerede sårer han deg. De første månedene viser man seg alltid fra sin beste side. Det kommer altså ikke til å bli bedre, heller verre. Anonymkode: f799e...bc5 51
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Jeg synes ikke du er hårsår, dette høres ikke bra ut da. Anonymkode: a64cf...131 31
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Synes ikke det høres noe greit ut,det du forteller. Hadde nok reagert jeg og. Kanskje du skal høre litt på den følelsen som sier dump. Anonymkode: c3eed...3bd 16
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Om du irriterer deg over dette nå når du er i nyforelsket fasen, vil det nok ikke gå over. Husk at du ikke skal forme ham etter hva du ønsker av en kjæreste. Jeg hadde bare latt dette gå over. Anonymkode: 3db7c...c08 6
Silva Pluvialis Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Følg magefølelsen. Den lyver sjeldent. 10
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Lurer egentlig på hvor høy toleranse folk har i startfasen av et forhold? Har vært i lag med en fyr i ca 3 mnd. Han er stort sett grei, men opplever at han er mye hardere med meg enn det folk har vært med meg i tidligere forhold. Han kommer med småstikk mot meg - type at jeg er litt barnslig og er for optimist. Småting som at han ikke henter meg fra busstasjonen, når jeg har reist i over 5 timer for å møte ham, eller at han ikke likevel ville spille spillet jeg hadde dratt ut for å kjøpe siden han sa vi kunne spille det om kvelden, eller at han snakker stygt om byen jeg er fra. Når jeg planlegger en date sier han ofte at det ikke var så kjekt, og sier ofte at jeg er så pratsom at han blir surrete i hodet (har ADHD). Vet at dette er småting, men det er ting som jeg har blitt litt såret for. Vet ikke om jeg blir for hårsår? Tenker ofte å dumpe ham etter en helg sammen med ham, men så savner jeg ham så fort jeg tar bussen til der jeg jobber. Anonymkode: 0387e...a48 Du er ikke hårsår. Fyren er respektløs og verdiløs. Dump han. Anonymkode: d06fb...2bb 14
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 Du busser i 5 timer for å besøke han og han gidder ikke hente deg på busstoppet engang?? Synes ikke det er en liten ting, jeg da. Og uansett blir mange små smålige ting ganske mye og betydelig samlet sett. Dette kommer bare til å bli verre. Avslutt det nå, du fortjener bedre enn dette! Anonymkode: c3a85...a46 21
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Skrevet 8. februar 2021 For en kjip kødd. Hva er det med ham du er så forelsket i? Er det ikke bedre å være singel og ha mulighet til å treffe en annen en? Anonymkode: 6bfca...bf1 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #10 Skrevet 8. februar 2021 Hårsår, nei. For en fyr. At du gidder. Anonymkode: c8cb5...778 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #11 Skrevet 8. februar 2021 Snakke stygt om byen du er fra? Selv om han tenkte sitt, kunne han bare holdt kjeft. For en dust. Anonymkode: f3775...4ae 1
Gjest EndaEnGang Skrevet 8. februar 2021 #12 Skrevet 8. februar 2021 Nja, det er kanskje småting akkurat nå, men det kan fort vokse seg til å bli større ting. Det er alt for tidlig i forholdet til at han burde irritere seg over at du er "for optimistisk" eller at du prater for mye. Jeg hadde vært redd for at dette bare var starten. At du kommer til å føle deg mindre og mindre sammen med han, helt til du bare godtar at det er sånn. Ikke la det skje.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #13 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Dere har vært sammen i tre måneder og allerede sårer han deg. De første månedene viser man seg alltid fra sin beste side. Det kommer altså ikke til å bli bedre, heller verre. Anonymkode: f799e...bc5 Dette kan jeg skrive under på! Jeg valgte å bli fordi jeg forstod ikke hva som holdt på å skje. Det har gradvis blitt verre og nå etter 9mnd sammen er han utrolig fæl og stygg mot meg psykisk. Han sier direkte stygge ting, sier aldri noe positivt og aldri noe støttende. Aldri lurer på hvordan jeg har det, og avbryter meg når jeg prøver å dele mine ting. Gjett om det snart er slutt, jeg må bare få mannet meg opp til å si det. Er blitt redd for å snakke med ham og ta opp ting pga hvor agressiv og hard han blir.. Anonymkode: d619b...cd5 8
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #14 Skrevet 8. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette kan jeg skrive under på! Jeg valgte å bli fordi jeg forstod ikke hva som holdt på å skje. Det har gradvis blitt verre og nå etter 9mnd sammen er han utrolig fæl og stygg mot meg psykisk. Han sier direkte stygge ting, sier aldri noe positivt og aldri noe støttende. Aldri lurer på hvordan jeg har det, og avbryter meg når jeg prøver å dele mine ting. Gjett om det snart er slutt, jeg må bare få mannet meg opp til å si det. Er blitt redd for å snakke med ham og ta opp ting pga hvor agressiv og hard han blir.. Anonymkode: d619b...cd5 Du klarer det! Anonymkode: 5a070...003 8
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #15 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du klarer det! Anonymkode: 5a070...003 Takk for støtte og klem, det varmer! Anonymkode: d619b...cd5 1
PM75 Skrevet 8. februar 2021 #16 Skrevet 8. februar 2021 Jeg synes ikke de eksemplene var småting..! 5
Svartfugl Skrevet 8. februar 2021 #17 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lurer egentlig på hvor høy toleranse folk har i startfasen av et forhold? Har vært i lag med en fyr i ca 3 mnd. Han er stort sett grei, men opplever at han er mye hardere med meg enn det folk har vært med meg i tidligere forhold. Han kommer med småstikk mot meg - type at jeg er litt barnslig og er for optimist. Småting som at han ikke henter meg fra busstasjonen, når jeg har reist i over 5 timer for å møte ham, eller at han ikke likevel ville spille spillet jeg hadde dratt ut for å kjøpe siden han sa vi kunne spille det om kvelden, eller at han snakker stygt om byen jeg er fra. Når jeg planlegger en date sier han ofte at det ikke var så kjekt, og sier ofte at jeg er så pratsom at han blir surrete i hodet (har ADHD). Vet at dette er småting, men det er ting som jeg har blitt litt såret for. Vet ikke om jeg blir for hårsår? Tenker ofte å dumpe ham etter en helg sammen med ham, men så savner jeg ham så fort jeg tar bussen til der jeg jobber. Anonymkode: 0387e...a48 Dere har datet ibtre måneder. Allerede kommer han med små stikk...sårer deg, viser at han ikke kunne bryddseg mindre ved å gi f i å hente deg på busdholdeplassen...hva tenker du selv? Jeg synes det høres ut som toppen av et isfjell. De fleste viser jo seg fra sin beste side i startfasen. Han der klarer du deg nok bedre uten. 3
Svartfugl Skrevet 8. februar 2021 #18 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette kan jeg skrive under på! Jeg valgte å bli fordi jeg forstod ikke hva som holdt på å skje. Det har gradvis blitt verre og nå etter 9mnd sammen er han utrolig fæl og stygg mot meg psykisk. Han sier direkte stygge ting, sier aldri noe positivt og aldri noe støttende. Aldri lurer på hvordan jeg har det, og avbryter meg når jeg prøver å dele mine ting. Gjett om det snart er slutt, jeg må bare få mannet meg opp til å si det. Er blitt redd for å snakke med ham og ta opp ting pga hvor agressiv og hard han blir.. Anonymkode: d619b...cd5 Du trenger ikke si det direkte til ham, ikke når han er sånn. Send en melding, si detver iver og blokker! Han fortjener uansett ikke bedre. 2
Cer3s Skrevet 8. februar 2021 #19 Skrevet 8. februar 2021 Høres ut som eksen min. Han hakka alltid på meg for at jeg skulle føle meg like usikker og mislykka som han. Mitt råd: dump han asap! Det blir ikke bedre og du fortjener bedre! 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #20 Skrevet 8. februar 2021 Man skal ha det godt i et forhold! Være god med hverandre! Det har bare gått 3 måneder. Gjør du det slutt nå, så går det over. Kanskje det tar en uke eller to, men det klarer du. Tenk at du skal ha høyere krav til neste forhold! De fleste menn er faktisk normale og høflige og respektfulle! Han typen din mangler litt sosial intelligens. De med ADHD blir som regel emosjonelt modne et par år senere enn jevnaldrende. Men ikke gidd å vente! Anonymkode: 520dd...377 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå