Gå til innhold

Hvis han sin slappe penis ikke går inn

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en dorull, vil det si at den er over gjennomsnittet tykk i omkrets da? Penis blir så klart enda tykkere når han er stiv. 

Anonymkode: 67a17...3e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har hørt om dorull testen??

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei det blir for dumt 

Anonymkode: 9e3ff...9ff

• Liker 4
Skrevet

Hvis dorullen setter standarden for menn, hva skal kvinner som trenger tørkerull gjøre da?

Anonymkode: 3a0a8...954

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

I en dorull, vil det si at den er over gjennomsnittet tykk i omkrets da? Penis blir så klart enda tykkere når han er stiv. 

Det er bare BS.

Anonymkode: 7e5d1...257

• Liker 2
Skrevet

Er dorull den nye måleenheten for pikk?

Anonymkode: f4468...8f8

Skrevet

jeg tenker om du ikke er fornøyd så finn noen andre.

Anonymkode: 703dc...630

• Liker 1
Skrevet

Da er den allerede over gjennomsnittet for en stiv penis. Hvorfor spør du, blir den mindre eller større av det?

Anonymkode: 50931...c8d

• Liker 1
Skrevet

Er vel ganske så stor forskjell på doruller også......Forøvrig et latterlig konsept. Siden oppfatning og opplevelse av av størrelse er individuell, må man se og høre på damenes reaksjon når den tas i bruk. Om hun virker genuint redd/bekymret er den for stor. Om hun lager MYE lyd når man presser den inn, er den iallefall stor nok. Mens om den glir lett inn, nesten uten motstand, og det er lite å høre, er den etter all sannsynlighet for liten for å gjøre jobben. I de tilfellene er det bare å utelukke knulling fra reportoaret, siden det sannsynligvis er helt meningsløst.  

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Da er han som meg og jeg får ikke hodet inn engang, altså han er ganske så normal lubben🙈

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
Resignert skrev (1 minutt siden):

Er vel ganske så stor forskjell på doruller også

Enig i alt du skriver, bortsett fra dette. Doruller er faktisk ganske standardisert.

Bamseklemmer skrev (2 minutter siden):

Da er han som meg og jeg får ikke hodet inn engang, altså han er ganske så normal lubben🙈

Jeg tenker det går greit, til du kommer til ørene?

Anonymkode: 50931...c8d

• Liker 1
Skrevet

Det var jo også en ting å gruble på 🤦‍♀️ hva er så viktig med å måle peniser? Er vel så enkelt som at det føles enten digg eller ikke.

Store peniser er overhyped uansett for de fleste av oss med untak av bigD chasers, men de er jo noe for seg selv. Skulle ønske vi bare kunne slappe av litt mer med kroppspress uansett kjønn. 

Anonymkode: a76a9...93a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 22.31):

Slutt med dyreplageri!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 0.39):

Jo. Det går ca. 20 meter dopapir på en hel rull.

• Liker 1
Skrevet

I disse korona tider der folk har hamstret dopapir snakker vi om 2.stage bruk av dorullen. For oss som vasker hendene ofte dukket det og opp et alternativ, tørkerulltesten. Er den lenger en en tørkerull, er den for lang. Mens er den kortere enn en dorull er den for kort.

Anonymkode: 3a0a8...954

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...