lillesky Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 Er det noen som aner hvor jeg kan få kjøpt sånn trekk til å ha i baksete på bilen? Jeg har en hund som røyter så utrolig mye. Kan godt se litt pent ute, men ikke være dyrt. Noen tips om hvor de selger det?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #2 Skrevet 18. august 2005 Biltema, Clas Ohlson, BilExtra, o.s.v.
lillesky Skrevet 18. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2005 Ikke Clas Ohlson. Men de hadde klesrulle, kunne damen fortelle! Skal sjekke Bil X-tra nå. Tror Biltema har noe ja...
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #4 Skrevet 18. august 2005 Ellos har en teppelignende sak som en kan feste i nakkestøttene på bilen, men så veldig pent er det vel ikke.
lillesky Skrevet 18. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2005 Fant "et greit et" på Bilextra. Skal sjekke Biltema for trekk til den andre bilen. Hvis ikke flere har noen gode tips?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #6 Skrevet 22. august 2005 Jeg har kjøpt filleryer på Ikea som jeg har lagt over rygg og på setet. Lettvint, men klart, det kommer jo hår på setet iblant for det. Finnes det noe rimelig og lettvint mulig jeg også kjøper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå