Gå til innhold

Avsluttede serier du kunne tenkt deg fortsatte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører stadig vekk snakk om serier som skulle vært avsluttet tidligere, som har noen kjempebra sesonger men så går det nedover.

Lurer på om noen føler det motsatte om noen serier? Selv har jeg sett to serier som var kjempespennende og som jeg gjerne ville hatt flere sesonger av. Den ene het make it or break it og handlet om profesjonelle turnere og den andre het the lying game som handlet om to tvillingsøstre som ikke viste om hverandre. Ble utrolig lei meg når jeg innså at det ikke kom flere sesonger, og ingen av seriene hadde en naturlig avslutning heller. 

Anonymkode: 55d4a...d10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silicon Valley

Anonymkode: 26f6d...7a7

• Liker 2
Skrevet

Frustrerte fruer 

Joey 😁

Anonymkode: be42a...78f

• Liker 5
Skrevet

Stargate Universe. 

• Liker 1
Skrevet

Boardwalk empire.

• Liker 3
Skrevet

Lost

Hotel Cæsar 

• Liker 2
Skrevet
Muskath skrev (Akkurat nå):

Boardwalk empire.

Ja. 

Anonymkode: 6bd2f...a56

Skrevet (endret)

Star Trek TOS

Endret av Frøyamor
  • Liker 1
Skrevet

Rita!

Anonymkode: 8aa20...c4c

• Liker 6
Skrevet
tussi84 skrev (4 minutter siden):

Lost

Hotel Cæsar 

Døør litt av denne. Er noen som har hatt nok sesonger så vel det nettopp disse to 😅 

Mitt svar er Quantico!

Anonymkode: 59e02...098

• Liker 13
Skrevet

Shitt’s Creek. 

Anonymkode: 90e4d...1d2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hører stadig vekk snakk om serier som skulle vært avsluttet tidligere, som har noen kjempebra sesonger men så går det nedover.

Lurer på om noen føler det motsatte om noen serier? Selv har jeg sett to serier som var kjempespennende og som jeg gjerne ville hatt flere sesonger av. Den ene het make it or break it og handlet om profesjonelle turnere og den andre het the lying game som handlet om to tvillingsøstre som ikke viste om hverandre. Ble utrolig lei meg når jeg innså at det ikke kom flere sesonger, og ingen av seriene hadde en naturlig avslutning heller. 

Anonymkode: 55d4a...d10

Den har jeg óg sett, det var tydelig at serien ble kansellert før serieskaperne hadde tenkt det, for den avslutningen var på ingen måte en avrunding av historien. Jeg hater slike uferdige avslutninger. Serien var ikke fantastisk synes jeg, men god nok til at jeg fulgte med, og da kjenner jeg at det er utilfredsstillende med slike slutter.

Anonymkode: 44d53...a14

Skrevet

Smallville. 

The OC. 

• Liker 3
Skrevet

Private practice (spin-off serie til grey's anatomy)

• Liker 5
Skrevet

The Americans.

Anonymkode: f1632...57b

• Liker 3
Skrevet

Firefly burde blitt avsluttet skikkelig, Rome ble hastverksarbeid mot slutten (sesong 2 og 3 ble slått sammen) og House of Cards havner litt i begge kategorier: Den burde blitt avsluttet i sesong 3 eller noe sånt, men når de først skulle fortsette burde den fått en skikkelig avslutning, med Spacey.

Anonymkode: f23e1...f42

• Liker 3
Skrevet (endret)

Misforsto

Endret av Kågebruker
Skrevet

Hotel Cæsar. 

Anonymkode: 094a7...c02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...