AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Hodepine bak det ene øyet og litt på samme siden av pannen Blør en del neseblod de siste dagene Svimmel Trøtt Litt «sykdoms/feberfølelse» Dette har kommet og gått litt siste uken, ingen tydelig forverring. Urinprøve fin for 3 dager siden. Burde jeg kontakte føden? Eller holder det å se det an og evt kontakte fastlege? 36 uker på vei. Anonymkode: a643f...5be
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Hodepine er tegn. Men de andre er ikke spesifikke symptomer på svangerskapsforgiftning. Men er du bekymret for det, så ringer du føden. Selv hadde jeg alvorlig svangerskapsforgiftning uten et eneste symptom enn høyt blodtrykk og proteiner i urinen. Anonymkode: 14686...2f8
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Ring føden, ikke spør kvinneguiden! Anonymkode: 1b672...ac7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Du ringer føden, ikke spør på KG. Herregud, kvinne Anonymkode: 2793d...f4f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hodepine bak det ene øyet og litt på samme siden av pannen Blør en del neseblod de siste dagene Svimmel Trøtt Litt «sykdoms/feberfølelse» Dette har kommet og gått litt siste uken, ingen tydelig forverring. Urinprøve fin for 3 dager siden. Burde jeg kontakte føden? Eller holder det å se det an og evt kontakte fastlege? 36 uker på vei. Anonymkode: a643f...5be Ville ringt føden i kveld. Hvis de tenker at det ikke er grunn til å komme inn dit for sjekk ville jeg tatt med urinprøve og fått sjekka blodtykk hos lege eller jordmor i morgen. Neseblod kan vel tyde på høyt blodtrykk ihvertfall. Anonymkode: d5558...de4 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Du ringer føden, ikke spør på KG. Herregud, kvinne Anonymkode: 2793d...f4f Hvorfor kommer du med en slik kommentar? Det hadde holdt med å si "ring føden" hvorfor må du svare ts så frekkt? Anonymkode: 7fe81...c18
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Mistenker du svangerskaps forgiftning så kontakter du lege. Anonymkode: 09a91...643
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå