Gå til innhold

Ekstra besteforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig å bli kjent med noen? Bor på landet så slike nettsider finnes nok ikke herover. 

Anonymkode: ad7b4...489

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På bygda skjer det gjennom bekjente, men da fordi man faktisk genuint vil bli kjent med et par ekstra besteforeldre.

Hvis du skal utnytte de til kun avlastning og barnepass så vil de gjennomskue deg veldig lett.

Anonymkode: 4b018...ac8

• Liker 5
Skrevet

Det finnes da folk som kan sitte betalt barnevakt i bygda og.

Anonymkode: 8c081...240

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

På bygda skjer det gjennom bekjente, men da fordi man faktisk genuint vil bli kjent med et par ekstra besteforeldre.

Hvis du skal utnytte de til kun avlastning og barnepass så vil de gjennomskue deg veldig lett.

Anonymkode: 4b018...ac8

Hvorfor ant det negative bestandig? Det kan jo tenkes at det er mange eldre uten familie som gjerne savner en liten en i livet sitt?

Anonymkode: 7fe34...88e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det finnes da folk som kan sitte betalt barnevakt i bygda og.

Anonymkode: 8c081...240

Er det barnevakt som søkes eller besteforeldre? 

Anonymkode: 8c39c...fbb

• Liker 3
Skrevet

Mitt barn har ekstra besteforeldre. De er veldig glad i barnet, og har hatt kontakt i siden barnet var baby. Nå er barnet 18. Barnet har dårlige biologiske besteforeldre, som det ikke har vært noen grei eller trygg relasjon med. Egentlig bare utrygt, og mye drama. Er veldig takknemlig og glad for at barnet har de ekstra besteforeldrene. Vi møtte de i kirken. Kona var fadder for barnet i barnedåpen. De er nå stolte over hvor flott barnet har blitt som stor, og jeg tror de alltid kommer til å ha kontakt. Barnet er mye mer glad i de enn i de biologiske besteforeldrene. Synes det er rørende at de har det båndet etter alle disse årene.  

Anonymkode: 0eeb7...50a

• Liker 1
Skrevet

Besteforeldre jeg søker. Ikke utnyttelse av noe(n). Mine foreldre er alkoholikere. Det hadde vært fint å ha noen å besøke, få besøk av og slike ting. Hvorfor skal en utnytte så fort det blir spurt om? 

Anonymkode: ad7b4...489

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...