AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #61 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vent til Torsdag. Da har det gått nesten en hel uke. Da kontakter du dem. Også forklarer du at du venter på en pakke, at du ser den har vært der nesten en hel uke, og lurer på om noe er galt. De sender det ikke tilbake så fort (hvis du er redd for at de tror ingen vil ha pakken, og bare sender den tilbake til avsender). Og hvis det skal destrueres er det uansett ikke sånn at du får hentet det ut. Skal det destrueres vil det destrueres. Uansett om du tar kontakt eller ikke. Anonymkode: a06bc...4a8 Ok, jeg får se til da, men syns det er rart da andre har bestilt og det har gått bra. Anonymkode: 3ebdd...c1a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #62 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, jeg får se til da, men syns det er rart da andre har bestilt og det har gått bra. Anonymkode: 3ebdd...c1a Du kommer snart til å stresse på deg hjerteinfarkt hvis du ikke roer ned. Anonymkode: dca75...2e4 8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #63 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke alltid ingredienslista stemmer med det som er i produktet. Anonymkode: c7579...48b Jo, men i dette tilfellet er det nok ikke noe galt med ingrediensene. Det er væskeform i flasker, så... Anonymkode: 3ebdd...c1a
alabaster Skrevet 9. februar 2021 #64 Skrevet 9. februar 2021 Håper det er en chill pill du har bestilt. 14
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #65 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kommer snart til å stresse på deg hjerteinfarkt hvis du ikke roer ned. Anonymkode: dca75...2e4 Ja, jeg er rolig, jeg bare lurer på hva som skjer. Anonymkode: 3ebdd...c1a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #66 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kommer snart til å stresse på deg hjerteinfarkt hvis du ikke roer ned. Anonymkode: dca75...2e4 Over uskyldig kosttilskudd... Tenk på stressnivået til de som har bestilt narkotiske stoffer fra utlandet, og pakken blir stoppet i tollen.. 😂 Anonymkode: c7579...48b 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #67 Skrevet 9. februar 2021 Hadde vært litt festlig om toll etaten destruerer. De tar stikk prøver, og det kan ta tid før du får utlevert pakken din. Er de i tvil så får du den ikke uansett hva som måtte stå på innholdet. Skal bare til at en hund markerer så går den i forbrenningen Anonymkode: 2f587...389 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #68 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg er rolig, jeg bare lurer på hva som skjer. Anonymkode: 3ebdd...c1a Det som skjer er at pakken din er hos tollen og der blir den til de er ferdig. De har sikkert tusenvis av pakker som skal sjekkes. Du klarer vel å slå deg til ro med det? Dersom det er for ille å vente, så får du ringe tollen og høre hva de tenker at behandlingstiden vil være. Vi her på KG er ikke tollen og kan ikke svare for de. Anonymkode: d9198...61e 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #69 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, men i dette tilfellet er det nok ikke noe galt med ingrediensene. Det er væskeform i flasker, så... Anonymkode: 3ebdd...c1a At det er i væskeform og tappet på flasker har ikke noe å si for om det kan inneholde noe ulovlig likevel. Anonymkode: c7579...48b 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #70 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg er rolig, jeg bare lurer på hva som skjer. Anonymkode: 3ebdd...c1a Du høres overhode ikke rolig ut. Det som skjer er at pakken din er hos tollen og du få beskjed når du kan hente den. Inntil da er det ikke noe du kan gjøre. Anonymkode: dca75...2e4 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #71 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du høres overhode ikke rolig ut. Det som skjer er at pakken din er hos tollen og du få beskjed når du kan hente den. Inntil da er det ikke noe du kan gjøre. Anonymkode: dca75...2e4 Ok, men hvorfor fikk hun andre pakken sin så fort og ikke jeg? Hun betalte bare toll og avgift og alt var greit. Anonymkode: 3ebdd...c1a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #72 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde vært litt festlig om toll etaten destruerer. De tar stikk prøver, og det kan ta tid før du får utlevert pakken din. Er de i tvil så får du den ikke uansett hva som måtte stå på innholdet. Skal bare til at en hund markerer så går den i forbrenningen Anonymkode: 2f587...389 Rart at de destruerer min pakke og hun andres pakke som inneholder nøyaktig det samme... Anonymkode: 3ebdd...c1a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #73 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rart at de destruerer min pakke og hun andres pakke som inneholder nøyaktig det samme... Anonymkode: 3ebdd...c1a Hennes pakke ble sikkert ikke kontrollert for innhold, kun avgifter. Anonymkode: c7579...48b 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #74 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, men hvorfor fikk hun andre pakken sin så fort og ikke jeg? Hun betalte bare toll og avgift og alt var greit. Anonymkode: 3ebdd...c1a Det kan vel ingen her svare på? Ro deg ned. Vent et par dager til. Anonymkode: a86b2...581 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #75 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, men hvorfor fikk hun andre pakken sin så fort og ikke jeg? Hun betalte bare toll og avgift og alt var greit. Anonymkode: 3ebdd...c1a Da ble vel ikke hennes pakke plukket ut i stikkontroll. Jeg begynner å lure på om dette er en trolletråd siden du gnager opp igjen på det samme hele tiden Anonymkode: dca75...2e4 9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #76 Skrevet 9. februar 2021 Jeg fikk det ikke helt med meg, var det noen andre som hadde bestilt pakke på samme tid som deg eller var det mange måneder siden? Og pakken hans kom heller ikke fram? Anonymkode: 06ce6...e7b 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #77 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da ble vel ikke hennes pakke plukket ut i stikkontroll. Jeg begynner å lure på om dette er en trolletråd siden du gnager opp igjen på det samme hele tiden AnonymBruker Anonymkode: dca75...2e4 Nei, jeg er seriøs. Så de plukker ut noen i stikkontroll og så får man ikke pakken i det hele tatt? Anonymkode: 3ebdd...c1a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #78 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hva mener du med at jeg har hull i pakken? 😅 IHerb hadde ikke det vi skulle ha. Fant det kun på LuckyVitamin. Anonymkode: 3ebdd...c1a Har nok pakken din snart skulle det stå. Anonymkode: a3880...c57 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #79 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg er seriøs. Så de plukker ut noen i stikkontroll og så får man ikke pakken i det hele tatt? Anonymkode: 3ebdd...c1a Ja. Da er den tapt! Du må bare bestille en ny så går det sikkert i boks til slutt Anonymkode: c7579...48b 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #80 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg er seriøs. Så de plukker ut noen i stikkontroll og så får man ikke pakken i det hele tatt? Anonymkode: 3ebdd...c1a Så lenge innholdet er lovlig vil du få pakken. Er det ulovlig innhold vil den bli destruert og du vil få en bot. Anonymkode: d9198...61e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå