Jente37 Skrevet 8. februar 2021 #1 Del Skrevet 8. februar 2021 Hei! Er det noen som vet ca hva årslønn brutto for kommunal avdelingsleder med personal - fag og økonomiansvar ligger på? Har full ansiennitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Del Skrevet 8. februar 2021 Varierer jo med geografi og fagfelt. Min avdelingsleder, med personalansvar for ti i kommunal barneverntjeneste, tjener ca 650k. Anonymkode: a93d9...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Del Skrevet 8. februar 2021 Kommer an på hvor stor avdeling du har, men omkring 620 - 680 Anonymkode: fcb2e...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Del Skrevet 8. februar 2021 Jobber i en kommune med 7000 innbyggere, her tjener avdelingsledere 570-600', men det er enhetsledere som har personal- og økonomiansvar (direkte underlagt kommunalsjef). De tjener 700'. Anonymkode: c7d1e...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venara Skrevet 8. februar 2021 #5 Del Skrevet 8. februar 2021 Jobber som avdelingsleder i en liten kommune. Har 630k i årslønn. I den store nabokommunen har samme stilling årslønn 660k. Personalansvar for 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Del Skrevet 9. februar 2021 Venara skrev (12 timer siden): Jobber som avdelingsleder i en liten kommune. Har 630k i årslønn. I den store nabokommunen har samme stilling årslønn 660k. Personalansvar for 15. Det var ikke mye til å være leder 😦 Jeg er nyutdannet jurist i Oslo kommune og jeg har 610k i årslønn. Er det så stor forskjell på kommunene? Anonymkode: 2f2aa...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå