AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Ja tittel teksten si vel sitt.. Anonymkode: 76d8f...b4a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Ja. Det er allmennkjent at man har risiko for å få skader når man føder så man vet hva man går til. Anonymkode: 8fd35...afc 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Ja, men om du ikke ønsker å bli mor, er det jo ikke det. Anonymkode: 9d442...e5f 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Det er allmennkjent at man har risiko for å få skader når man føder så man vet hva man går til. Anonymkode: 8fd35...afc Tru du selv at ungjenter i dag tenker på det? Anonymkode: 76d8f...b4a 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Kilde takk. Anonymkode: cb9e7...a3a 8
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Angrer bittert at jeg fødte vaginalt. Ikke bare at du får underlivet ødelagt, men det er veldig lite veiledning eller hjelp til å få før det har gått MANGE år. Anonymkode: c06d9...9a8 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Angrer bittert at jeg fødte vaginalt. Ikke bare at du får underlivet ødelagt, men det er veldig lite veiledning eller hjelp til å få før det har gått MANGE år. Anonymkode: c06d9...9a8 Det er uansett ikke opptil deg om du får føde vaginalt eller ikke. Så vaginalt blir det for de fleste dessverre. Anonymkode: 8fd35...afc 9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Angrer bittert at jeg fødte vaginalt. Ikke bare at du får underlivet ødelagt, men det er veldig lite veiledning eller hjelp til å få før det har gått MANGE år. Anonymkode: c06d9...9a8 Det stemmer ikke at de fleste eller alle kvinner får underlivet ødelagt etter fødsel, selv om du dessverre opplevde det. Og så er det heller ikke sånn her i Norge at man kan velge keisersnitt uten videre. Jeg ønsker ikke at barnet mitt skal ha mye større risiko for astma og allergi, samt at det ikke får noen tarmbakterier slik barn får når de fødes vaginalt som fører til risiko for alle mulige slags sykdommer og kroniske tarmproblemer, så for meg er det viktigere enn den lille risikoen for at underlivet blir "ødelagt" som du kaller det (hva enn man legger i det.. I mine øyne er ikke et underliv ødelagt om problemene bare er kosmetiske). Anonymkode: 89172...cfc 14
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #10 Skrevet 8. februar 2021 Vel, graviditet er noe av det farligste man kan utsette kroppen sin for. Personlig mener jeg det er verdt risikoen for min del, men jeg synes kvinner burde få mer anerkjennelse for å gjøre det. Det er takket være oss at menneskearten ikke har dødd ut. Anonymkode: d80af...a1a 22
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #11 Skrevet 8. februar 2021 Vil du ha barn, men frykter fødselen? Ikke sikkert dette skjer deg! Anonymkode: 9d442...e5f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #12 Skrevet 8. februar 2021 Mange føder uten problemer også. Jeg trengte ikke et eneste sting 🤷🏼♀️ Og ser mer eller mindre helt normal ut der nede, bruker samme tampong størrelse som før fødsel også. Anonymkode: 46693...eeb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #13 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vel, graviditet er noe av det farligste man kan utsette kroppen sin for. Personlig mener jeg det er verdt risikoen for min del, men jeg synes kvinner burde få mer anerkjennelse for å gjøre det. Det er takket være oss at menneskearten ikke har dødd ut. Anonymkode: d80af...a1a Stemmer dette? At det er noe av det farligste vi kan utsette kroppen for? Jeg trodde ingen dødde av svangerskap/fødsel lenger? Anonymkode: f123c...3b0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #14 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange føder uten problemer også. Jeg trengte ikke et eneste sting 🤷🏼♀️ Og ser mer eller mindre helt normal ut der nede, bruker samme tampong størrelse som før fødsel også. Anonymkode: 46693...eeb Hvorfor skulle du ikke ha brukt samme tampong størrelse? Man blør ikke mer etter at man har fått barn. Anonymkode: f123c...3b0 12
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #15 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Stemmer dette? At det er noe av det farligste vi kan utsette kroppen for? Jeg trodde ingen dødde av svangerskap/fødsel lenger? Anonymkode: f123c...3b0 Vel det kommer jo an på helsevesenet i det landet du bor i. Mange steder i verden stemmer dette ja. I Norge er det sjelden mødre dør i fødsel. Anonymkode: b9ab2...f9c 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #16 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kilde takk. Anonymkode: cb9e7...a3a Står i Adresseavisen i dag 8.februar 2021 Anonymkode: 76d8f...b4a 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #17 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle du ikke ha brukt samme tampong størrelse? Man blør ikke mer etter at man har fått barn. Anonymkode: f123c...3b0 Mange klager over at de blir løsere, har sett tråder her inne der folk klager over at tampongene detter ut etter fødsel. Har selv veninner som måtte opp en størrelse eller to etter fødsel pga det er blir løsere der nede. Anonymkode: 46693...eeb 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #18 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle du ikke ha brukt samme tampong størrelse? Man blør ikke mer etter at man har fått barn. Anonymkode: f123c...3b0 Jeg har blitt videre etter mine fødsler, så samme størrelse som jeg brukte før sklir lettere ut. Menstruasjonen kan for øvrig også endre seg etter man har fått barn. Anonymkode: b9ab2...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #19 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel det kommer jo an på helsevesenet i det landet du bor i. Mange steder i verden stemmer dette ja. I Norge er det sjelden mødre dør i fødsel. Anonymkode: b9ab2...f9c Jeg tenkte på Norge når jeg leste innlegget, men da forstår jeg hva du mener🙂 Anonymkode: f123c...3b0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #20 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har blitt videre etter mine fødsler, så samme størrelse som jeg brukte før sklir lettere ut. Menstruasjonen kan for øvrig også endre seg etter man har fått barn. Anonymkode: b9ab2...f9c Takk. Anonymkode: 46693...eeb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå