Gå til innhold

Hvorfor har dere gått fra barnefar/mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det som fikk deg til å ønske å gå fra personen du elsket så høyt at du fikk barn med de?

Jeg planlegger selv barn, og er en overtenker. Hva om vi blir et sånt par som går fra hverandre? Jeg kan jo ikke tenke meg noe verre! Så jeg lurer på hva som har skjedd?😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For glad i flaska

Anonymkode: 866d5...750

• Liker 1
Skrevet

Vi vokste fra hverandre, ble ensomme sammen og begynte å utvikle forakt for hverandre. Har det mye bedre som foreldre sammen når vi ikke er et par. Det er langt fra det verste som har skjedd noen i familien, barna inkludert. 

Anonymkode: 79d41...ae8

• Liker 2
Skrevet

Jeg klarte ikke elske han lenger. Som voksne har vi ikke vært på bølgelengde i det hele tatt. Det ble litt om litt synlig at han hadde "feil verdier", at vi ikke hadde  noe særlig ut av samtalene våre, var ofte flau over hans kunnskapshull og.. Nja. Det ble ikke så tiltrekkende lenger. Men jeg prøvde virkelig hardt å overse dette, tragisk nok i flere år! 

Ble gravid tidlig tidlig i 20 åra "planlagt" men planleggingen var ikke eldre enn 3 minutter før sameiet... 🙄😉 HUSK KONDOMER, DERE UNGE FORELSKEDE ❤️🤠

Han er en "grei kar" og vi hadde det gøy sammen og ble glad i hverandre... Det holder nok ikke for et livslangt partnerskap...

Anonymkode: 2fbf0...b8d

• Liker 3
Skrevet

Han var en psykopat, drakk mye og behandlet meg generelt dårlig.

Anonymkode: 7558c...941

Skrevet

Han motarbeidet alle mine forsøk på å få en utdannelse og ødela for jobben jeg hadde og psyket meg helt ut. Mye psykisk vold, mente selv han var en flott person til tross for en svært narsissistisk mor...han var nok mere lik henne enn han er klar over.

Anonymkode: f5236...254

Skrevet

Han fant seg en ny. Endret seg totalt etter vi fikk barn. Var han som ønsket seg barn mest, vi prøvde lenge, jeg var klar for å gi opp. Har alltid vært fantastisk med andre barn. Sitt eget barn ga han blanke i, begynte å feste. Møtte en annen dame, ble kjæreste med henne og lever livets glade barnløse dager. 

Jeg kjenner ikke hans versjon da, om hvorfor han forlot meg, men min oppfatning av ting. 

Anonymkode: 51a2c...76f

Skrevet

Han var utro....

Anonymkode: 8f480...fff

Skrevet

Nja, det funket ikke. Lettere å være alene, det sier jo sitt det. 😏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...