Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #1 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg sliter så fryktelig med PMS 3-4 dager før -og under mensen er jeg ikke til å ha i hus. Jeg blir irritabel, sur, mister tålmodigheten (noe som ikke er noe særlig, da jeg har en datter på 3 år). Må nærmest bite tennene sammen for ikke å la sinnet mitt gå ut over datteren min.. Det er fælt å ha det sånn 8-9 dager i mnd.. Finnes det noe som kan redusere PMS plagene? Har hørt av noen at nattlysolje kan hjelpe, men har hørt av andre at den ikke har noen virkning. Alle tips og råd mottas med stor takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twigi ii Skrevet 17. august 2005 #2 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg har hørt mye positivt om nattlysolje - prøv det selv da vel, så finner du ut om det funker for deg. Jeg var (ifølge mannen min ) mye plaget med PMS tidligere, men etter at jeg begynte med hormonspiralen har det jevnet seg veldig bra ut, ingen voldsomme down-perioder lenger, og ikke merkbart når jeg "egentlig" har mensen. Lykke til uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå