Gjest Billiegirl Skrevet 8. februar 2021 #1 Del Skrevet 8. februar 2021 Heisann ! jeg skal til med sprøyter nå når neste mens starter. Vi skal ha behandlingen i ett annet fylke enn der vi bor i (st Olavs) Noen som vet hvordan det er etter uttak, kjører man da hjem ( 6 timer) eller blir man værende i Trondheim til innsett ? Regner med jeg får info etterhvert fra st Olavs når jeg kommer i gang, men jeg er litt blank og ikke minst kjempespent 😇 Jeg hadde blitt kjempeglad for svar 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 8. februar 2021 #2 Del Skrevet 8. februar 2021 De dyrker til 5 dagers, så da blir det endel dager i Trondheim. Vi er 4.5 t unna, kjører opp og ned, men overnatter natten før innsett og uttak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Billiegirl Skrevet 8. februar 2021 #3 Del Skrevet 8. februar 2021 Neutral90 skrev (1 time siden): De dyrker til 5 dagers, så da blir det endel dager i Trondheim. Vi er 4.5 t unna, kjører opp og ned, men overnatter natten før innsett og uttak. Tusen takk for svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå