AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #221 Skrevet 27. januar 2024 Virrevirrevapp skrev (9 minutter siden): Vær med mannen din til legen og få høre hva hans versjon av sykdommen innebærer. Og kontakt likepersoner i foreningen. Typisk i foreningen er folk som syter og klager og konkurrerer med og ha der verst, jeg blir trukket ned av sånt så holder meg langt unna. Mulig det er noe ulikt fra sted til sted, men.. hvem har mannen « fått det av « ? Tror det beste vil høre families versjon Anonymkode: e2882...e36
Virrevirrevapp Skrevet 27. januar 2024 #222 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Typisk i foreningen er folk som syter og klager og konkurrerer med og ha der verst, jeg blir trukket ned av sånt så holder meg langt unna. Mulig det er noe ulikt fra sted til sted, men.. hvem har mannen « fått det av « ? Tror det beste vil høre families versjon Anonymkode: e2882...e36 Jeg snakket om likepersoner, som kan gi råd. Medlemsmøter er bare å styre unna om det ikke er konstruktivt tone. Hva legger du i familiens versjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå