AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 I går var jeg opptatt store deler av dagen, jeg var med venner og dro etterpå til en av de for å se på film, dermed fikk jeg ikke svart han og de andre vennene jeg har på snap på flere timer. Da jeg endelig kom hjem og fikk til å svare, så spurte han hva jeg hadde gjort i hele dag og at han hadde savnet å snakke med meg, noe jeg bare syntes var koselig å høre! Da jeg sa hva jeg hadde gjort så syntes jeg svarene hans ble litt korte og han slutta å svare tidligere enn han vanligvis ville gjort, men jeg tenkte ikke noe mer over det. Ikke før jeg sendte en ny snap samme kveld, og han igjen var lite entusiastisk og endte samtalen fort. I dag var en ny dag, og jeg fikk en tanke om hvor gøy det hadde vært å gjøre en viss aktivitet med han, og jeg foreslo det til han. Først så brukte han litt lang tid på å svare, men så svarte han etter hvert og jeg syntes svaret hans var lite entusiastisk da han svarte "hadde sikkert vært litt gøy" eller noe i den duren. Jeg svarte igjen på den snappen og nå har det gått tre timer. Her er delen der jeg gikk litt ut av mitt normale spor, jeg hadde en følelse på at han ignorerte meg og begynte å følge med på snapscoren hans. De siste tre timene har scoren hans gått gradvis oppover, mens min chat har forblitt uåpnet. Jeg har da altså fått bekreftet at han har sett at jeg har skrevet til han, men han velger å ikke åpne den eller å svare på den. Så nå lurer jeg på hva faen er det som har skjedd? Er det fordi jeg var opptatt i går? skulle jeg fortalt han at jeg kom til å bli opptatt? Dette er vel ikke normal oppførsel? Anonymkode: 7ea7f...ba6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Dårlig tegn, og noe du bør være oppmerksom på hvordan utvikler seg videre! Hadde en eks som begynte ganske raskt å gi silent treatment når jeg for en gangs skyld ville på besøk til en venninne. Viste seg å være sjalu og kontrollerende. Så... Pass på. Anonymkode: b6c28...fcc 9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 red flag. Ikke vær med slike idioter. Blir bare verre og verre med tiden. Ender opp uten selvtillit og det som er. Anonymkode: 4cf39...2cf 3
McMary Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Du klarer vel å svare på en snap fra kjæresten din selv om du er med venner? Første bud i et forhold er vel at man alltid snur seg mot hverandre, og i dette tilfelle å åpne og svare på en snap. Der kunne du svart raskt og så skrevet hva du drev med og ville skrive mer når du kom hjem. Ikke rart han er skuffet og kort i dag når du ikke gadd bry deg om hans følelser i går. Ja, du kunne også ha skrevet at du kom til å bli opptatt. Men siden du ikke gadd det, kunne du skrevet det når han sendte deg snap. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Så hvordan føles det? Han bare utsetter deg for det samme som du gjorde med han. Anonymkode: ae006...a06 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Det er garantert fordi du var opptatt i går, og nå skal han ta en form for barnslig hevn. Anonymkode: c17e2...a3e 1
Silva Pluvialis Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Idealisering/devaluering. Han bruker "silent treatment" som straff. Det er en form for devaluering. 🚩🚩 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 Hvis han ikke svarer fordi han er opptatt, så er det greit. Hvis han ikke svarer for å hevne seg, så er det ikke greit. Anonymkode: 21913...155 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #9 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): skulle jeg fortalt han at jeg kom til å bli opptatt? Selvfølgelig, hvis du bryr deg om fyren. Anonymkode: 09541...393 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #10 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så hvordan føles det? Han bare utsetter deg for det samme som du gjorde med han. Anonymkode: ae006...a06 Akkurat. Anonymkode: 09541...393 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå