AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Jeg har hår ned til halsen, men etter bleking og styr har det blitt slitt, ujevnt og det knekker i tuppene.. Det har vært snakk om omfattende bleking og lillasjampo i flere måneder, så har kun meg selv å takke. Er det håp om å få gjenopplive det, eller burde jeg rett og slett klippe det KORT? Og finnes det i det hele tatt feminine frisyrer som er helt korte? 😕 jeg er i slutten av 20 årene, om det har noe å si. Anonymkode: 6cfba...c8c
Rowena Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Tror nok du bør klippe det, ja. Og styre unna bleking fram til det friske håret har fått vokse ut.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Rowena skrev (3 minutter siden): Tror nok du bør klippe det, ja. Og styre unna bleking fram til det friske håret har fått vokse ut. Og etter det har vokst ut også, ellers blir det bare slitt igjen. Du kan for øvrig prøve Olaplex før du klipper det for å se hvor mye det hjelper. Anonymkode: c43f5...362 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Kan fungere veldig fint. Det hjelper selvfølgelig om du er kjempesøt fra før, men om du føler deg ok med hestehale kommer du sannsynligvis til å like kort også. Anonymkode: 7d582...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kan fungere veldig fint. Det hjelper selvfølgelig om du er kjempesøt fra før, men om du føler deg ok med hestehale kommer du sannsynligvis til å like kort også. Anonymkode: 7d582...c6f Veldig glad i å få håret vekk fra ansiktet, så tror det kan passe meg bra. Bruker løsvipper og er feminin i ansiktet Takk for svar, da skal jeg faktisk bestille time hos frisøren! Anonymkode: 6cfba...c8c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå