Gjest Jiha(d) Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 Hei! Prøver å spare litt penger ved å sende sms fra dataen (...ja jeg har dårlig råd..). Noen tips om hva jeg kan bruke? Helst et sted hvor man kan sende mange og at de komemr fram...
Dagoberta Skrevet 17. august 2005 #2 Skrevet 17. august 2005 FreeSMS og Gule Sider er ganske bra Du kan sende 3 sms om dagen hos FreeSMS, og 5 hos Gule Sider. Ja, og så er det 3 sms om dagen hos Eurobate
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #3 Skrevet 17. august 2005 har du telenorabb. på mobilen kan du sende 30 stk gratis i måneden. inpoc.no gir deg 3 om dagen og etter det koster de 59 øre per stk (billigere for meg det enn å sende fra mobilen). gulesider.no gir deg 3 stk gratis om dagen men da står avsender som "findexa" og mottaker må trykke ny sms for å svare (kan ikke sende svar til findexa)
LilleBille Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 Jeg bruker både gule sider (har registrert flere mailadresser - så jeg har 3 for hver). Bruker også FreeSMS - og begge disse kommer veldig greit frem. (Har også brukt Inpoc - men det var av en eller annen grunn mer tungvint synes jeg.)
Gjest Jiha(d) Skrevet 18. august 2005 #5 Skrevet 18. august 2005 Ok, da har jeg litt å sjekke ut, takker og bukker! :bukke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå