Gå til innhold

Kan menn ha altoppslukende sex uten tiltrekning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet de kan ha det uten følelser, men kan de ha det uten tiltrekning også? Den dyriske følelsen der det er elektrisitet i rommet, de river av deg tøyet mens de kysser deg sensuelt over halsen og hardt på munn og er såpass kåt at de sliter med å ikke komme med en gang, og er klar for en ny runde noen minutter etterpå. Jeg vil ikke ligge med menn som ikke er tiltrukket av meg, og lurer på om det er en måte å luke de ut på, eller om de kan være sånn selv om de syns dama er stygg/utiltrekkende. «Et hull er et hull» osv. 

Anonymkode: b177f...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den tiltrekningen jeg har ligger ikke så personlig tilknyttet, den største driven er mest for å gi nytelse og høre at hun har det deilig... Følelsen kommer etter sex... det å se at hun bare ligger der og gliser gjennomvåt og tilfredstilt, er bare så fantastisk vakkert å se. Da blir jeg fort betatt selv om ikke utseende er den store tiltrekningen. I forhold må jeg ha tiltrekning, jeg klarer bare ikke lyve at hun er vakker hvis hun ikke er det😉

• Liker 1
Skrevet

Ja, om jeg er kåt nok. Men sliter dersom hun er veldig tynn og mangler kvinnelige former, eller er veldig overvektig.

Anonymkode: 923b4...4a3

Skrevet

Det kan vel både menn og kvinner. Særlig med rus involvert.

Anonymkode: 3a1d5...318

• Liker 1
Skrevet

det fungerer, og det fungerer enda lettere med rus i bilde.

Anonymkode: a19f1...da7

Skrevet

Menn kan oppføre seg sånn uten at det betyr en dritt. Beste måten å sile klinten fra hveten er rett og slett og bare la være å ligge med dem, og se om de finner noen andre eller henger rundt der likevel. 

Anonymkode: 23b67...3dc

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Menn kan oppføre seg sånn uten at det betyr en dritt. Beste måten å sile klinten fra hveten er rett og slett og bare la være å ligge med dem, og se om de finner noen andre eller henger rundt der likevel. 

Anonymkode: 23b67...3dc

Vanskelig å unngå sex med denne mannen, har ikke følelser for han men er seksuelt avhengig av han, andre jeg har ligget med blir liksom meh i forhold. Tror uansett ikke han har følelser, men skulle ønske jeg visste om han var tiltrukket av meg eller ikke, for tenk å nedverdigende å være den «hull er hull» personen for noen. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

det fungerer, og det fungerer enda lettere med rus i bilde.

Vi møtes edru og jevnlig.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, om jeg er kåt nok. Men sliter dersom hun er veldig tynn og mangler kvinnelige former, eller er veldig overvektig.

Anonymkode: 923b4...4a3

Hm, kanskje jeg kan prøve å tvinge bort denne kåtskapen ved å tenke at han og er sånn, det fjerner jo absolutt litt av magien. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi møtes edru og jevnlig.

la meg vri på spørsmålet. er du overvektig?, ser du uattraktiv ut i ansikte?. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

la meg vri på spørsmålet. er du overvektig?, ser du uattraktiv ut i ansikte?. 

Nei, jeg er slank og får ofte høre at jeg er pen

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg er slank og får ofte høre at jeg er pen

da er det ikke noe og tenke på, men ja menn kan ha sex med uattraktive damer. selv har det hendt 1 gang på fylla, og jeg har sliti med skam og anger siden.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

da er det ikke noe og tenke på, men ja menn kan ha sex med uattraktive damer. selv har det hendt 1 gang på fylla, og jeg har sliti med skam og anger siden.

Bare liker ikke tanken på å dele en så intim og lidenskapelig del av meg selv når jeg for hans del kanskje kunne vært hvem som helst så lenge det er et vått hull, men man må kanskje være i et forhold for å vite det sikkert. Ps skam trenger du ikke påføre deg selv, de fleste har gjort det der på fylla og langt verre ting kunne skjedd, du har heller ikke skadet noen :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare liker ikke tanken på å dele en så intim og lidenskapelig del av meg selv når jeg for hans del kanskje kunne vært hvem som helst så lenge det er et vått hull, men man må kanskje være i et forhold for å vite det sikkert. Ps skam trenger du ikke påføre deg selv, de fleste har gjort det der på fylla og langt verre ting kunne skjedd, du har heller ikke skadet noen :) 

hvem som helst dame kan være et vått hull, men ikke hvem som helst kan være dame/kone materiale som man vil omgås utenom soverommet, så det er nokk heller det du bør strebe etter og være. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

hvem som helst dame kan være et vått hull, men ikke hvem som helst kan være dame/kone materiale som man vil omgås utenom soverommet, så det er nokk heller det du bør strebe etter og være. 

Er ikke klar for nytt forhold enda, og han her er flammende het på soverommet, så egentlig er han perfekt sånn sett. Men skal prøve å holde meg unna. 

Skrevet

Jeg tror at når man har et seksuelt forhold over tid med en mann så må han være tiltrukket av deg. Nå er jeg kvinne, men jeg tror ikke at en mann vil ha sex over tid med en kvinne han ikke er tiltrukket av. Det gir ikke mening. Jeg tror at hvis dere har sex over tid så er han tiltrukket av deg og synes sexen er god. Ellers hadde han ikke giddet det. Dette er jo noe annet enn om han har følelser, for det er noe helt annet. Det kan være null følelser involvert fra hans side, men det er en fysisk tiltrekning der. 

Anonymkode: 8d752...29b

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vet de kan ha det uten følelser, men kan de ha det uten tiltrekning også? Den dyriske følelsen der det er elektrisitet i rommet, de river av deg tøyet mens de kysser deg sensuelt over halsen og hardt på munn og er såpass kåt at de sliter med å ikke komme med en gang, og er klar for en ny runde noen minutter etterpå. Jeg vil ikke ligge med menn som ikke er tiltrukket av meg, og lurer på om det er en måte å luke de ut på, eller om de kan være sånn selv om de syns dama er stygg/utiltrekkende. «Et hull er et hull» osv. 

Du kan prøve en mer voksen mann. De holder som regel lenger.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror at når man har et seksuelt forhold over tid med en mann så må han være tiltrukket av deg. Nå er jeg kvinne, men jeg tror ikke at en mann vil ha sex over tid med en kvinne han ikke er tiltrukket av. Det gir ikke mening. Jeg tror at hvis dere har sex over tid så er han tiltrukket av deg og synes sexen er god. Ellers hadde han ikke giddet det. Dette er jo noe annet enn om han har følelser, for det er noe helt annet. Det kan være null følelser involvert fra hans side, men det er en fysisk tiltrekning der. 

Takk for svar :) lar meg lett rive med av frykt når jeg hører slike «hull er hull» utsagn, det ville vært sårende og nedverdigende selv om vi ikke dater. Sex er jo tross alt det mest intime man kan gjøre sammen, så jeg orker ikke tanken på noe sånt. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ingen har sex uten å ha noe tiltrekning til personen man har sex med. (Unntatt overgrep osv.)

Hvis man ikke finner noe som helst tiltrekkende ved personen så vil man jo ikke plage seg selv ved å gjøre noe man ikke liker. Det betyr ikke at man synes at absolutt alle aspektene ved personen er tiltrekkende (det skjer så godt som aldri), men at man finner nok tiltrekkende aspekter til å kunne bli seksuelt tiltrukket.

At enkelte menn tøffer seg ved å si "hull er hull, puler selv om jeg synes hun er stygg" osv. er bare barnslighet og et ønske om å framstå som sosialt mer verdifull enn den man snakker om.

Endret av Nicathv
  • Liker 3
Skrevet
Nicathv skrev (7 timer siden):

Ingen har sex uten å ha noe tiltrekning til personen man har sex med. (Unntatt overgrep osv.)

Hvis man ikke finner noe som helst tiltrekkende ved personen så vil man jo ikke plage seg selv ved å gjøre noe man ikke liker. Det betyr ikke at man synes at absolutt alle aspektene ved personen er tiltrekkende (det skjer så godt som aldri), men at man finner nok tiltrekkende aspekter til å kunne bli seksuelt tiltrukket.

At enkelte menn tøffer seg ved å si "hull er hull, puler selv om jeg synes hun er stygg" osv. er bare barnslighet og et ønske om å framstå som sosialt mer verdifull enn den man snakker om.

Helt enig! Godt svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...