Gå til innhold

UL lokalt frem mot innsett?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal forhåpentligvis snart i gang med søskenforsøk (fryseforsøk), og i den forbindelse ble vi fortalt at jeg kan ta UL frem mot innsett lokalt (altså måle tykkelsen på slimhinner). Vi bor 1 1/2 times kjøring fra Riksen, så det hørtes veldig fristende ut å ikke måtte bruke flere hele dager (nesten) på kjappe UL. Men, jeg glemte å spørre hva det innebærer å ta disse UL lokalt. Kan de tas på det lokale sykehuset? Kan jeg bli henvist til privat gynekolog? Eller må jeg rett og slett betale selv for å ta UL på Volvat el.?🙈

Noen som vet mer om dette?

Anonymkode: 11303...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Billiegirl
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi skal forhåpentligvis snart i gang med søskenforsøk (fryseforsøk), og i den forbindelse ble vi fortalt at jeg kan ta UL frem mot innsett lokalt (altså måle tykkelsen på slimhinner). Vi bor 1 1/2 times kjøring fra Riksen, så det hørtes veldig fristende ut å ikke måtte bruke flere hele dager (nesten) på kjappe UL. Men, jeg glemte å spørre hva det innebærer å ta disse UL lokalt. Kan de tas på det lokale sykehuset? Kan jeg bli henvist til privat gynekolog? Eller må jeg rett og slett betale selv for å ta UL på Volvat el.?🙈

Noen som vet mer om dette?

Jeg skal bruke st.Olavs men bor ett stykke unna i et annet fylke. St Olavs samarbeider med sykehuset i hjemby så da skal jeg til ultralyd der før vi får klarsignal om å kjøre til Trondheim 😊 Det håper jeg er det samme for deg på Østlandet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiegirl skrev (10 timer siden):

Jeg skal bruke st.Olavs men bor ett stykke unna i et annet fylke. St Olavs samarbeider med sykehuset i hjemby så da skal jeg til ultralyd der før vi får klarsignal om å kjøre til Trondheim 😊 Det håper jeg er det samme for deg på Østlandet 😊

Takk for svar, da krysser jeg fingrene for at samme gjelder her🤞🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Billiegirl
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Takk for svar, da krysser jeg fingrene for at samme gjelder her🤞🏻😊

Ønsker deg masse lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiegirl skrev (8 timer siden):

Ønsker deg masse lykke til ❤️

Takk, i like måte, håper dere lykkes🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...