AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Del Skrevet 8. februar 2021 Vi skal forhåpentligvis snart i gang med søskenforsøk (fryseforsøk), og i den forbindelse ble vi fortalt at jeg kan ta UL frem mot innsett lokalt (altså måle tykkelsen på slimhinner). Vi bor 1 1/2 times kjøring fra Riksen, så det hørtes veldig fristende ut å ikke måtte bruke flere hele dager (nesten) på kjappe UL. Men, jeg glemte å spørre hva det innebærer å ta disse UL lokalt. Kan de tas på det lokale sykehuset? Kan jeg bli henvist til privat gynekolog? Eller må jeg rett og slett betale selv for å ta UL på Volvat el.?🙈 Noen som vet mer om dette? Anonymkode: 11303...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Billiegirl Skrevet 8. februar 2021 #2 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi skal forhåpentligvis snart i gang med søskenforsøk (fryseforsøk), og i den forbindelse ble vi fortalt at jeg kan ta UL frem mot innsett lokalt (altså måle tykkelsen på slimhinner). Vi bor 1 1/2 times kjøring fra Riksen, så det hørtes veldig fristende ut å ikke måtte bruke flere hele dager (nesten) på kjappe UL. Men, jeg glemte å spørre hva det innebærer å ta disse UL lokalt. Kan de tas på det lokale sykehuset? Kan jeg bli henvist til privat gynekolog? Eller må jeg rett og slett betale selv for å ta UL på Volvat el.?🙈 Noen som vet mer om dette? Anonymkode: 11303...a76 Jeg skal bruke st.Olavs men bor ett stykke unna i et annet fylke. St Olavs samarbeider med sykehuset i hjemby så da skal jeg til ultralyd der før vi får klarsignal om å kjøre til Trondheim 😊 Det håper jeg er det samme for deg på Østlandet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Del Skrevet 9. februar 2021 Billiegirl skrev (10 timer siden): Jeg skal bruke st.Olavs men bor ett stykke unna i et annet fylke. St Olavs samarbeider med sykehuset i hjemby så da skal jeg til ultralyd der før vi får klarsignal om å kjøre til Trondheim 😊 Det håper jeg er det samme for deg på Østlandet 😊 Takk for svar, da krysser jeg fingrene for at samme gjelder her🤞🏻😊 Anonymkode: 11303...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Billiegirl Skrevet 9. februar 2021 #4 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Takk for svar, da krysser jeg fingrene for at samme gjelder her🤞🏻😊 Anonymkode: 11303...a76 Ønsker deg masse lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #5 Del Skrevet 10. februar 2021 Billiegirl skrev (8 timer siden): Ønsker deg masse lykke til ❤️ Takk, i like måte, håper dere lykkes🤞🏻❤️ Anonymkode: 11303...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå