AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Hårfarge skrev (Akkurat nå): Enig eller uenig 😊😊 Av Maxitaxi driver. Det spørs hva det handler om og om det er din sannhet å fortelle. Anonymkode: 85f7c...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Det første....men derfor har jeg ingen venner lenger 🤣 Anonymkode: 65ab6...4f7 2
Hårfarge Skrevet 8. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det første....men derfor har jeg ingen venner lenger 🤣 Anonymkode: 65ab6...4f7 Det er ikke lett å si sannheten. Det er min del.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Hårfarge skrev (5 minutter siden): Det er ikke lett å si sannheten. Det er min del. Jeg mener at ved å si sannheten gjør du dem en tjeneste. Ja, det er litt trist nå, men på sikt er det bare bra. Anonymkode: 65ab6...4f7 2
Fiffig Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Det er skikkelig idiotisk å ha en sånn leveregel som du ikke adapterer etter kontekst. Om du synes noen er stygg, så lever de best med å ikke vite det. Om du mistenker at føflekken deres kan være alvorlig kreft, så er det bedre å si det enn å la være. Ikke all sannhet er nødvendig å ytre. Personlig er jeg veldig glad jeg ikke kan lese tanker. 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Skrevet 8. februar 2021 Kommer an på hva det gjelder, synes jeg den nye genseren din er stygg kan jeg like greit holde kjeft om det men vet jeg at typen din er utro burde jeg si det. Anonymkode: e90ea...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå