Gå til innhold

Trenger tips til sunne og gode frokost/lunsj retter man kan spise i bilen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips om IG kontoer eller link til sider som har bra lunsj/middagsretter som kan spises i bilen. Tåler ikke så godt melkeprodukter eller altfor grove produkter. 

Anonymkode: 9b935...f85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sammenrullede lomper med kremost, laks/skinke og ruccula.

Pizzahorn/pizzasnurrer

Kald pizza

Skrevet

Jeg ruller skivet gulost, spekeskine sammen. Av og til med kremost på tube (baconost f.eks.). Men siden du ikke tåler melkeprodukter, så kan du spise bare spekeskinke. 

Anonymkode: e9482...127

• Liker 1
Skrevet

Wrap med røkelaks/kylling, sweet chili, rømme, ruccola, mais, salat

Horn med ønsket fyll

Rundstykke med pålegg

Kylling og kremet pasta/pesto pasta

Lomper med ønsket pålegg

Kald pizza

Ryndstykke med kylling/karbonade 

Pestopasta med salat

Laks/kylling wok

Laks/kylling salat

Skrevet

Nutrilettshake med banan og soyamelk. Bør spisese like etter den er laget, ikke noe å la stå. 

Banan. 

Polarbrød m ost. 

Frukt

Anbefaler IKKE knekkebrød eller salat...  

Anonymkode: 393d9...8da

Skrevet

For noen supre råd 👌🏼

Skrevet

Håper at du bare sitter på. Eller at du kjører på noen andre enn meg eller noen jeg kjenner.

Anonymkode: f3725...760

Skrevet

Vil ikke anbefale wrap med for mye fyll eller rennende dressinger i. Det blir fort søl. Snakker av erfaring.

Det er mye som fort blir søl eller smuler av i bil, så jeg ville anbefalt smoothie. Fast frukt, som banan, er også greit å ha. Kan være lurt å ha en liten pose du kaster søppel i. Ser noen over her anbefaler polarbrød, og jeg syns ikke det smuler like mye som vanlig brød. Gjerne med pålegg som sitter fast i brødskiven, som feks. leverpostei. 

Anonymkode: ede57...f0e

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Håper at du bare sitter på. Eller at du kjører på noen andre enn meg eller noen jeg kjenner.

Anonymkode: f3725...760

Jeg kjører selv 🙊

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vil ikke anbefale wrap med for mye fyll eller rennende dressinger i. Det blir fort søl. Snakker av erfaring.

Det er mye som fort blir søl eller smuler av i bil, så jeg ville anbefalt smoothie. Fast frukt, som banan, er også greit å ha. Kan være lurt å ha en liten pose du kaster søppel i. Ser noen over her anbefaler polarbrød, og jeg syns ikke det smuler like mye som vanlig brød. Gjerne med pålegg som sitter fast i brødskiven, som feks. leverpostei. 

Anonymkode: ede57...f0e

Genialt 👌🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...