AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Trenger tips om IG kontoer eller link til sider som har bra lunsj/middagsretter som kan spises i bilen. Tåler ikke så godt melkeprodukter eller altfor grove produkter. Anonymkode: 9b935...f85
Kvinne87Rogaland Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Sammenrullede lomper med kremost, laks/skinke og ruccula. Pizzahorn/pizzasnurrer Kald pizza
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Jeg ruller skivet gulost, spekeskine sammen. Av og til med kremost på tube (baconost f.eks.). Men siden du ikke tåler melkeprodukter, så kan du spise bare spekeskinke. Anonymkode: e9482...127 1
Kvinne87Rogaland Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 https://www.matprat.no/oppskrifter/familien/omelettmuffins/ Med laktosefri melk?
Camillapb Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Wrap med røkelaks/kylling, sweet chili, rømme, ruccola, mais, salat Horn med ønsket fyll Rundstykke med pålegg Kylling og kremet pasta/pesto pasta Lomper med ønsket pålegg Kald pizza Ryndstykke med kylling/karbonade Pestopasta med salat Laks/kylling wok Laks/kylling salat
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Nutrilettshake med banan og soyamelk. Bør spisese like etter den er laget, ikke noe å la stå. Banan. Polarbrød m ost. Frukt Anbefaler IKKE knekkebrød eller salat... Anonymkode: 393d9...8da
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 For noen supre råd 👌🏼 Anonymkode: 9b935...f85
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 Håper at du bare sitter på. Eller at du kjører på noen andre enn meg eller noen jeg kjenner. Anonymkode: f3725...760
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #9 Skrevet 9. februar 2021 Vil ikke anbefale wrap med for mye fyll eller rennende dressinger i. Det blir fort søl. Snakker av erfaring. Det er mye som fort blir søl eller smuler av i bil, så jeg ville anbefalt smoothie. Fast frukt, som banan, er også greit å ha. Kan være lurt å ha en liten pose du kaster søppel i. Ser noen over her anbefaler polarbrød, og jeg syns ikke det smuler like mye som vanlig brød. Gjerne med pålegg som sitter fast i brødskiven, som feks. leverpostei. Anonymkode: ede57...f0e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #10 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Håper at du bare sitter på. Eller at du kjører på noen andre enn meg eller noen jeg kjenner. Anonymkode: f3725...760 Jeg kjører selv 🙊 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vil ikke anbefale wrap med for mye fyll eller rennende dressinger i. Det blir fort søl. Snakker av erfaring. Det er mye som fort blir søl eller smuler av i bil, så jeg ville anbefalt smoothie. Fast frukt, som banan, er også greit å ha. Kan være lurt å ha en liten pose du kaster søppel i. Ser noen over her anbefaler polarbrød, og jeg syns ikke det smuler like mye som vanlig brød. Gjerne med pålegg som sitter fast i brødskiven, som feks. leverpostei. Anonymkode: ede57...f0e Genialt 👌🏼 Anonymkode: 9b935...f85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå