AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg skulle spise et par brødskiver til frokost i dag. Smurte på vanlig pålegg og spiste opp begge brødskivene. Da jeg skulle tilbake til brødposen for å lage lunsj, så jeg at skalken var full av små grønne prikker med en litt hvit kant rundt. Kastet det gamle brødet med mugg på, og åpnet heller en ny pakke med ferskt brød. Tenkte ikke noe mer over dette, siden jeg ikke reagerte noe særlig på smak/lukt da jeg spiste brødskivene. Men nå kjenner jeg virkelig at kroppen strever med ett eller annet. Er på grensa til å kaldsvette og kaste opp. Om dette skyldes brødet eller noe annet jeg kanskje har spist, vet jeg ikke. Hva skal jeg gjøre nå, om det er brødet kroppen min reagerer på? Følte meg skikkelig slapp og sovnet på sofaen før jeg spiste middag (noe som er helt ulikt meg). Kjente også at energien og varmen i kroppen bare ble trukket ut av meg når jeg var ferdig med middagen. Dette høres sikkert ut som verdens minste problem for mange, men jeg har en del angst for kvalme og oppkast.😅 Vil helst holde middagen nede. Anonymkode: e015e...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Del Skrevet 8. februar 2021 Litt mugg på brød er ufarlig Det er mange matvarer der du ikke bør spise det om det er mugg men brød går fint, tror ikke du føler deg dårlig på grunn av det. Anonymkode: d6500...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Del Skrevet 8. februar 2021 Du kan ringe giftinformasjonen. Mest sannsynlig går det helt fint. Jeg spiste nesten en hel mugla kyllingfilet en gang før jeg merka det, men ble bare psykisk uvel. Fysisk var jeg helt fin. Tror kroppene våre tåler mer enn vi tror, selv om man selvsagt ikke skal drive å spise mugla mat med vilje da det sikkert er kreftfremkallende osv med mengder over tid. Anonymkode: b8e99...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Del Skrevet 8. februar 2021 Så lenge etter frokost er det nok ikke brødet. Og du hadde kjent smaken hvis det var mugg på de skivene du spiste til frokost, tro meg. Anonymkode: dd801...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå