Gå til innhold

SV sin lille koseskole

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

1. time: Felles frokost og annet kos.

2. time: Matematikk. De som vil, kan regne oppgaver. De som ikke har lyst, kan gå ut og leke imens.

3. time: Samfunnfag med vekt på politikk. I dag handler det om hvor slemme USA er. De som ikke har lyst til å ha samfunnsfag, kan gå ut og leke imens.

Storefri: gratis koldtbord i kantinene. Her spares det ikke på noe, elevene trenger varm mat for å konsentrere seg!

4. time: Prøve i naturfag. Karakter gis naturligvis ikke, man kan ikke skape tapere. De som ikke vil ha prøve, kan gå ut og leke i mens.

5. time: Nå skal søknadsskjemaen til videre utdanning fylles ut. Dette avgjøres med loddtrekning, det er tross alt urettferdig at de flinkeste elevene har førsterett til å bli for eksempel lege. Et sånt system skaper vinnere og tapere! :(

Fri. (Fem timer er mer enn nok, kan ikke slite ut de stakkars elevene heller).

Endret av Mito24
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fri. (Fem timer er mer enn nok, kan ikke slite ut de stakkars elevene heller).
:ler: Nei, for de må jo ha litt overskudd til de skal "spamme" ned politikkforumet på Kg med usakligheter.
Skrevet (endret)
:hoho: Sinnsykt bra! (Se på ordleker mit, se hva jeg skrev om deg, at jeg vil ligge med deg faktisk!) :sexy: Endret av Frysepulver
Skrevet
:hoho: Sinnsykt bra! (Se på ordleker mit, se hva jeg skrev om deg, at jeg vil ligge med deg faktisk!)  :sexy:

Et fornuftig valg. Om ønskelig, har jeg referanser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...