AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Hva gjør man da??? Det merkeligste skjedde i helgen. Jeg så på Say Yes to the dress på tv, og min samboer satt like ved. Han er relativt opptatt av design, shopping og stil og ble sittende og se programmet sammen med meg. Plutselig dukket det opp en kjole som så og si er identisk med den brudekjolen jeg har kjøpt, som han ikke har sett enda fordi han vil bli overrasket på selve bryllupsdagen). Det er en enkel ivoryfarget kjole med blonderygg. Han kommenterer straks at den kjolen så da ut som en helt vanlig og ganske kjedelig selskapskjole... Uff, hva skal jeg gjøre nå. Noen her som har giftet dere i kjoler som deres menn ikke likte? Anonymkode: 751db...43b
LillEve Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Kanskje det blir annerledes når han ser den på deg? Noen kjoler seg veldig kjedelig ut på noen, men himmelske på andre! 24
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Det som betyr noe er at du liker den. Anonymkode: 5e307...22b 9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Det blir helt annerledes når han ser dennpå deg med hår og sminke og det er noe helt annet på deg den dagen helt sikkert! Men skjønner det er vanskelig! Men jeg tror det skal gå fint på den dagen 🥰 Anonymkode: b3b3a...bb7 7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Hvis du har økonomi og tid til det, så hadde jeg byttet. Anonymkode: 9afe9...1ea 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Det er jo bare en kjole. Har jo ikke noe å si. Mer imponert over at mannen gidder se på det tv-programmet Anonymkode: a298f...60c 11
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gjør man da??? Det merkeligste skjedde i helgen. Jeg så på Say Yes to the dress på tv, og min samboer satt like ved. Han er relativt opptatt av design, shopping og stil og ble sittende og se programmet sammen med meg. Plutselig dukket det opp en kjole som så og si er identisk med den brudekjolen jeg har kjøpt, som han ikke har sett enda fordi han vil bli overrasket på selve bryllupsdagen). Det er en enkel ivoryfarget kjole med blonderygg. Han kommenterer straks at den kjolen så da ut som en helt vanlig og ganske kjedelig selskapskjole... Uff, hva skal jeg gjøre nå. Noen her som har giftet dere i kjoler som deres menn ikke likte? Anonymkode: 751db...43b En «enkel ivoryfarget kjole med blonderygg» er jo så generisk smakløst som det kan bli når en snakker brudekjoler. Steg 1: innrøm til mannen at du har kjøpt kjolen. Steg 2: prøv den på sammen og gjør en realistisk vurdering. Kan den reddes med tilbehør så fikser dere det. Steg 3: gitt at kjolen ikke kan reddes så selger du den på Finn.no og kjøper en ny, brukt, kjole. Den trenger ikke være hvit eller «ivory» - dette er 2021, ikke 1830. Vær litt kreativ. Når du skal velge «ny» kjole fra bruktmarkedet - ta med deg noen som tør si «du ser ut som ei nepe i den kjolen der», ikke en venninne som sier «ååååååå så pen!» helt ukritisk. Husk at 99 av 100 bruder ser ut som ei nepe. Folk bare sier hun ser pen ut fordi det er uhøflig å si noe annet. Bryllupsdagen er en av de få dager i livet en kvinne kan være sikker på å ta seg dårlig ut. Anonymkode: ff45b...7ec 3
WhiteSwan Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gjør man da??? Det merkeligste skjedde i helgen. Jeg så på Say Yes to the dress på tv, og min samboer satt like ved. Han er relativt opptatt av design, shopping og stil og ble sittende og se programmet sammen med meg. Plutselig dukket det opp en kjole som så og si er identisk med den brudekjolen jeg har kjøpt, som han ikke har sett enda fordi han vil bli overrasket på selve bryllupsdagen). Det er en enkel ivoryfarget kjole med blonderygg. Han kommenterer straks at den kjolen så da ut som en helt vanlig og ganske kjedelig selskapskjole... Uff, hva skal jeg gjøre nå. Noen her som har giftet dere i kjoler som deres menn ikke likte? Anonymkode: 751db...43b Det kan hende han liker kjolen på deg 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En «enkel ivoryfarget kjole med blonderygg» er jo så generisk smakløst som det kan bli når en snakker brudekjoler. Steg 1: innrøm til mannen at du har kjøpt kjolen. Steg 2: prøv den på sammen og gjør en realistisk vurdering. Kan den reddes med tilbehør så fikser dere det. Steg 3: gitt at kjolen ikke kan reddes så selger du den på Finn.no og kjøper en ny, brukt, kjole. Den trenger ikke være hvit eller «ivory» - dette er 2021, ikke 1830. Vær litt kreativ. Når du skal velge «ny» kjole fra bruktmarkedet - ta med deg noen som tør si «du ser ut som ei nepe i den kjolen der», ikke en venninne som sier «ååååååå så pen!» helt ukritisk. Husk at 99 av 100 bruder ser ut som ei nepe. Folk bare sier hun ser pen ut fordi det er uhøflig å si noe annet. Bryllupsdagen er en av de få dager i livet en kvinne kan være sikker på å ta seg dårlig ut. Anonymkode: ff45b...7ec Er du litt bitter eller? TS: Han vil nok reagere annerledes når han ser deg i den, men personlig hadde jeg nok kjøpt ny fordi den kommentaren hadde ligget i hodet mitt lenge. Anonymkode: 497a1...0cf 16
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #10 Skrevet 8. februar 2021 Kan du prøve å "pimpe den opp" litt for å ikke gjøre den så enkel? Anonymkode: bb5bb...569
kaleidoskop Skrevet 8. februar 2021 #11 Skrevet 8. februar 2021 Mannen min likte ikke min kjole heller. Vi gikk forbi brudesalonger og så på kjolene i vinduet. Han kommenterte Den ene, den var kjip, sa han. Etter bryllupsdagen nevnte jeg det for han, da han sa hvir fin han synes jeg var. Han hadde null ide om at han hadde sett kjolen før. 17
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #12 Skrevet 8. februar 2021 Ikke si noe. Ikke ombestem deg. Dette er en kjole du føler deg vakker i, og jeg er sikker på at han kommer til å være veldig fornøyd med akkurat deg i kjolen Anonymkode: 4fad1...888 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #13 Skrevet 9. februar 2021 Du kan spørre hva han mener du skal gjøre, uten å vise ham kjolen: "Kjolen min er veldig lik en kjole du sa du ikke likte, da vi så SYttD. Har du noen tanker om hva jeg bør gjøre nå? Bytte den? Håpe du liker den på meg?" Anonymkode: 52a21...c11 2
Daria Skrevet 9. februar 2021 #14 Skrevet 9. februar 2021 Han liker ikke en tilfeldig kjole han så i forbifarten på et menneske han ikke kjenner på tv. Det er noe helt annet enn å se deg - kvinnen i hans liv - komme brudepyntet ned midtgangen i sitt egen bryllup. Dette ville ikke bekymret meg et øyeblikk. 10
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #15 Skrevet 9. februar 2021 Alle brudekjoler ser like ut, så han kommer neppe til å reagere på selve bryllupsdagen. Anonymkode: 7bd45...89e 2
OPIgirl Skrevet 9. februar 2021 #16 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle brudekjoler ser like ut, så han kommer neppe til å reagere på selve bryllupsdagen. Anonymkode: 7bd45...89e Haha, nei. De gjør ikke det. Er du blind? 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #17 Skrevet 9. februar 2021 30 minutter siden, OPIgirl said: Haha, nei. De gjør ikke det. Er du blind? Overhodet ikke blind, men det finnes bare så mange variasjoner av hvitt med blonder og ingen ermer man kan lage. Anonymkode: 7bd45...89e 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #18 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Overhodet ikke blind, men det finnes bare så mange variasjoner av hvitt med blonder og ingen ermer man kan lage. Anonymkode: 7bd45...89e Mye mulig, men nå er det jo slik at langt i fra alle brudekjoler har blonder eller er ermeløse da. Anonymkode: 1f82b...6d1 2
MiominMio Skrevet 9. februar 2021 #19 Skrevet 9. februar 2021 Hva er det som er din stil? Er denne kjolen din stil så beholder du den og føler deg vakker som jeg er sikker på at du er. Du vet når du er pynta opp med hår og blomster etc. så blir det en annen helhet totalt.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #20 Skrevet 9. februar 2021 Hva slags brudekjoler ønsker han å se på deg? Åpenbart ønsker han å se deg i en mer formell kjole enn den du har valgt, men hvor mye mer formelt ønsker han? Ønsker han full bløtkake, eller ønsker han kanskje en mer elegant kjole? Spør ham hva hva ønsker! Anonymkode: 9971a...1d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå