AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Del Skrevet 8. februar 2021 Ble fristet til å teste. Negativ test med RFSU test tidlig. Andre som har fått negativ 11dpo? For så positiv senere?🙈 Anonymkode: 32b67...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. februar 2021 #2 Del Skrevet 8. februar 2021 Det er mange som opplever å få positiv test først på IKM og dager etterpå. Så håpet er ikke ute før mensen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg har testet med rfsu tidlig en del ganger nå og alltid fått negativ.. Da har jeg aldri vært gravid heller! Anonymkode: a98e5...46a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Del Skrevet 8. februar 2021 Fikk negativ test en dag før forventet mens med rfsu, deretter svakt positv med rfsu og sterk positiv test med clearblue dagen etter. Anbefaler clearblue, men gjerne vent en dag og to til 😊 Anonymkode: c2bef...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 8. februar 2021 #5 Del Skrevet 8. februar 2021 11 dpo er tidlig enda. Ser på forumet at flere kan teste positivt etter dette! Håpet er ikke ute 😄 Jeg er 15 dpo og testet negativt senest i dag på kveldsurin. Holder håpet oppe helt til IKM skulle dukke opp. 1-2 dager over IKM nå, og ingen tegn til den (pleier ha murringer og spotting 1-2 dager før) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå