AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Er det bare jeg som synes dette er kleint? Hva kan man gjøre for å bli bedre på det? Jeg synes det er verre desto bedre jeg kjenner personen 😑 Anonymkode: 91ec0...185 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Da lar du være Anonymkode: d4aa7...62b 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Er det bare jeg som synes dette er kleint? Hva kan man gjøre for å bli bedre på det? Jeg synes det er verre desto bedre jeg kjenner personen 😑 Anonymkode: 91ec0...185 For meg hjelper det når han snakker til meg, da blir det ofte til en slags pep talk og jeg føler meg mer sikker underveis. Anonymkode: 5c5fd...651
Fioljenta Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Trening gjør mester, vet du. 😉 1. Du trenger ikke hvis du ikke selv vil! 2. Hvis du vil, kan du begynne med noen korte, frekke blikk og ta det derfra. Dere kan kanskje ha litt blikkontakt rett før du setter i gang - det er ofte enklere, synes jeg. Jeg liker å studere pålen hans litt på nært hold først. Og så kaste et blikk opp bare for å se utålmodigheten i øynene hans. 😜 Ta det i ditt tempo. 💜
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Ja, det er dritflaut, vet ikke hvorfor menn alltid spør om det Anonymkode: 2f9c9...58b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå