Sol93 Skrevet 8. februar 2021 #1 Del Skrevet 8. februar 2021 Noen som vet? Mtp koronavirus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 8. februar 2021 #2 Del Skrevet 8. februar 2021 Det skal jeg gi deg svaret på. Men bare hvis du forteller meg hvor langt et tau er først! 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 8. februar 2021 #3 Del Skrevet 8. februar 2021 Sol93 skrev (2 timer siden): Noen som vet? Mtp koronavirus Ganske trolig åpner det onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 8. februar 2021 #4 Del Skrevet 8. februar 2021 Celestia skrev (2 minutter siden): Det skal jeg gi deg svaret på. Men bare hvis du forteller meg hvor langt et tau er først! 🙂 En taulengde så klart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 8. februar 2021 #5 Del Skrevet 8. februar 2021 Dævendøtte skrev (1 minutt siden): Ganske trolig åpner det onsdag. Håper det! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krantz95 Skrevet 8. februar 2021 #6 Del Skrevet 8. februar 2021 Ser ut som åpning på torsdag: https://www.nrk.no/norge/virke-forventer-at-kjopesentrene-i-oslo-regionen-far-apne-torsdag-1.15364609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 8. februar 2021 #7 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) Så bra at de innså det, etter så lang tid med denne nedstegningen er folk lei, og drar til(rømmer) andre steder. Synes det er fryktelig rart at de ikke foruså dette-spesielt etter treningssenter, også vinmonopolet fiaskoet.. Krantz95 skrev (41 minutter siden): Ser ut som åpning på torsdag: https://www.nrk.no/norge/virke-forventer-at-kjopesentrene-i-oslo-regionen-far-apne-torsdag-1.15364609 Endret 8. februar 2021 av buksa di 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aerox Skrevet 8. februar 2021 #8 Del Skrevet 8. februar 2021 Hva er det som er så jævla viktig på senteret? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 8. februar 2021 #9 Del Skrevet 8. februar 2021 4 minutter siden, aerox said: Hva er det som er så jævla viktig på senteret? 🤔 Jeg vil gjerne få kjøpt karnevalsutstyr. Men det er jo ikke helt krise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krantz95 Skrevet 8. februar 2021 #10 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) aerox skrev (9 minutter siden): Hva er det som er så jævla viktig på senteret? 🤔 Er kos med en tur på senteret når man har hjemmekontor 🙂 Se litt folk, ta seg en kaffe, prøve noen klær osv. Endret 8. februar 2021 av Krantz95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 8. februar 2021 #11 Del Skrevet 8. februar 2021 aerox skrev (9 minutter siden): Hva er det som er så jævla viktig på senteret? 🤔 Skal hente ullklær til barna som jeg kjøpte i butikk rett før alt stengte ned. Dum som jeg var kjøpte jeg noe butikken egentlig var tom for så de måtte få klærne tilsendt. Er nå vi trenger klærne, nå som kulden er her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg