AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Hei, jeg skal søke inn til universitet/høyskole til høsten. Jeg er veldig usikker på hva jeg vil ta. Jeg elsker animasjon og har holdt på med det siden jeg var 11 år gammel, men jeg har hørt rykter om at studiet er veldig dårlig, og man får dårlig betalt. Jeg vil ha et yrke jeg kan leve med. Men samtidig har jeg lyst til å gå Cybersecurity (Cybersikkerhet), hvor jeg også har hatt erfaring med som liten og han mesteparten av det som er der, problemet med det studiet er at det finnes ikke mange studier her i Norge om det. Hva burde jeg gjøre og har noen tips til noen studier utifra hva jeg har skrevet her? Anonymkode: e0ed9...97d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Noroff har visst Cybersecurity bachelor. Det er mange spennende linjer der: https://www.noroff.no/studier kanskje noe for deg? Jeg gikk på filmproduksjon der selv i sin tid, var veldig spennende, og veldig kreativt miljø. Ellers finnes det lignende skoler selvfølgelig, men har mest kjennskap til denne. Anonymkode: 20ffc...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå