AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Hva hadde dere av undertøy når dere giftet dere? Er vel påkrevd med tynne hvite nylonstrømper med søm bak og hofteholder, evnt, body med stropper til å feste strømpene i? Anonymkode: 4a2f5...8bb
jenteanonym91 Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Er ikke påbudt med noe som helst Selv tar jeg noe pent undertøy jeg har fra før, for å spare penger. Noe strømpebånd eller body orker jeg hvertfall ikke. 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Undertøy i vielsen bør være noe praktisk som holder ting på plass, ikke er i veien og skaper et godt underlag for kjolen. Kan jo være pent også naturligvis, men de andre faktorene er viktigere. Pent, men upraktisk undertøy som du beskriver egner seg best å skifte til for bryllupsnatten. Anonymkode: f70b1...402 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Påkrevd? Man går med det man vil. Gjerne noe praktisk. Anonymkode: 7ba02...1d9 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Tenker på det er best med slikt undertøy hvis brudgommen skal under kjolen å hente strømpebåndet med tennene slik man gjør på festen etterpå? Vil jo vise at man har slikt penny undertøy på da Anonymkode: 4a2f5...8bb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Her er iallefall strømpene jeg har bestilt, hva tenker dere? Anonymkode: 4a2f5...8bb 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Jeg kommer til å tenke praktisk den dagen, og skal også investere i noe skikkelig hold-inn undertøy. Når det er sagt så synes jeg strømper med strømpeholdere kan være mye mer behagelig enn strømpebukser. Så godt mulig jeg velger det. Anonymkode: 529cc...9b8 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker på det er best med slikt undertøy hvis brudgommen skal under kjolen å hente strømpebåndet med tennene slik man gjør på festen etterpå? Vil jo vise at man har slikt penny undertøy på da Anonymkode: 4a2f5...8bb Dette er i hovedsak en amerikansk tradisjon. Jeg synes det ser helt idiotisk ut og har ikke tenkt å flashe lår og skrev foran svigerfar og min manns kompiser. Anonymkode: 529cc...9b8 12
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Dette er i hovedsak en amerikansk tradisjon. Jeg synes det ser helt idiotisk ut og har ikke tenkt å flashe lår og skrev foran svigerfar og min manns kompiser. Anonymkode: 529cc...9b8 Du om det😂 Anonymkode: 4a2f5...8bb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #10 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg kommer til å tenke praktisk den dagen, og skal også investere i noe skikkelig hold-inn undertøy. Når det er sagt så synes jeg strømper med strømpeholdere kan være mye mer behagelig enn strømpebukser. Så godt mulig jeg velger det. Anonymkode: 529cc...9b8 Det syns jeg også du skal, ingenting som får meg til å føle meg så sexy som sånn undertøy🥰 Anonymkode: 4a2f5...8bb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #11 Skrevet 8. februar 2021 Kun hvit blondetruse. Hadde ikke verken bh eller stockings. Gikk barføtt mesteparten av kvelden. Giftet meg i Sør-Europa. Anonymkode: ab1ef...105 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #13 Skrevet 8. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Dette er i hovedsak en amerikansk tradisjon. Jeg synes det ser helt idiotisk ut og har ikke tenkt å flashe lår og skrev foran svigerfar og min manns kompiser. Anonymkode: 529cc...9b8 Dette har jeg heldigvis kun sett på film 😄 Anonymkode: 0192b...6e3 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #14 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her er iallefall strømpene jeg har bestilt, hva tenker dere? Anonymkode: 4a2f5...8bb Supersexy og elegant med originale 100% nylonstrømper og et klassisk komfortabelt strømpebelte med ordentlige klyper i metall. Dette har du nok ikke bestilt i Norge. Anonymkode: a72e8...d5c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #15 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Supersexy og elegant med originale 100% nylonstrømper og et klassisk komfortabelt strømpebelte med ordentlige klyper i metall. Dette har du nok ikke bestilt i Norge. Anonymkode: a72e8...d5c Nei, går ikke for nye billig HM eller Cubus greier som rakner nesten med en gang, så måtte bestille fra utlandet ja, er verdt pengene og ser mye penere på, kan se litt rynker på de, da det ikke er noe særlig stretch i de. Anonymkode: 4a2f5...8bb 1
Gjest lillefrøkengrei Skrevet 8. februar 2021 #16 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva hadde dere av undertøy når dere giftet dere? Er vel påkrevd med tynne hvite nylonstrømper med søm bak og hofteholder, evnt, body med stropper til å feste strømpene i? Anonymkode: 4a2f5...8bb For å si det sånn, det undertøyet du beskriver er kjempe pent når kjolen kommer av, Men det vil ikke se bra ut under min kjole i det hele tatt. Har en veldig tettsittende kjole og det ville blitt veldig synlig. Så jeg går for praktisk og usynlig undersøy, så får jeg skifte til noe sexy før bryllupsnatten. Dropper også Bh.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #17 Skrevet 8. februar 2021 Jeg tror ikke jeg hadde bh. Den øvre delen av kjolen min, altså fra livet og oppover var omtrent som et korsett bak. Kombinert med at jeg var slank på den tiden etc, og kjolen stroppeløs, så var bh unødvendig. Av truse brukte jeg en enkel og rimelig en. Det var ikke det jeg la pengene i. Anonymkode: 07d2c...e86
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #18 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tenker på det er best med slikt undertøy hvis brudgommen skal under kjolen å hente strømpebåndet med tennene slik man gjør på festen etterpå? Vil jo vise at man har slikt penny undertøy på da Anonymkode: 4a2f5...8bb Herregud så harry. Bryllupet skal foregå på campingplass el.l. regner jeg med? Anonymkode: 055c6...a2a 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #19 Skrevet 8. februar 2021 Jeg lurer forresten på hvordan du for egen del har tenkt å gjøre det praktiske, når du må på do? Kjolen min var ganske "puffy" nede, med slep, og det var et lite strev å gjøre sitt fornødne og samtidig passe på den mtp plass. Anonymkode: 07d2c...e86 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #20 Skrevet 8. februar 2021 Tenke seg å tisse mens man løfter opp en lang tung kjole og attpåtil skal få av hofteholderen for å få av trusa 😅 Nei, jeg ville heller hatt på noe praktisk undertøy mens man heller skifter om rett før byllupsnatten Anonymkode: 070cd...9e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå