bushdoktor Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 (endret) Min kjære kone blir 40år i mars og som folk flest har hun «alt»(inkludert en fantastisk mann😉). Jeg har lyst til å overraske med en romantisk get-away, det hun hadde ønsket seg mest hadde vært en tur til Paris, Firenze e.l men pga h**vetes covid-19 utgår det. Hva anbefales i Norge?? Har lyst på noe mer eksotisk enn Farris Bad (ikke noe galt med det,altså!!!). Tenker mer retning tretopphytte, Jølstraholmen, nordlyssafari, Ja,noe i den duren, gjerne med innslag av litt komfort/glam/velvære. Noe som er viktig er god mat og drikke! Noen som har tips? -Kong Harald Endret 8. februar 2021 av bushdoktor
Gjest Skogsalv Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Det gikk en serie på TV,som het Nordens perler. Mulig du kan se gjennom noe der ifht eksotiske steder i Norge.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Jeg har alltid hatt lyst til å dra hit: https://www.manshausen.no Anonymkode: 610ab...e53 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 bushdoktor skrev (12 minutter siden): det hun hadde ønsket seg mest hadde vært en tur til Paris, Firenze Anbefaler deg å tenke gjennom hvorfor hun ønsker å reise til disse stedene, og så prøve å finne et sted i Norge hvor dere kan få noe av det. Ønsker hun f.eks. å besøke kunstmuséer, å oppleve byliv, å shoppe i eksklusive forretninger, å besøke kjente landemerker? Anonymkode: 75f0b...dc8 2
Million Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 (endret) Svalbard? De skal ha gode restauranter der, man kan kjøre med hundesleder og man kan kjøre på safari med snøscootere på lange turer. En litt aktiv get-away for et kjærestepar. Så nettopp på SOME at en av mine tidligere kolleger var på Svalbard med mannen sin og gjorde disse tingene, og det var visst intet annet enn fantastisk å oppleve. Nordlys og alt mulig. Hun nevner ikke noe om hun fikk sett isbjørn, da 😄 Dette hadde blitt en tur dere ikke glemmer så lett, i alle fall! Endret 8. februar 2021 av Million 3
Perelandra Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Ishotell? https://sorrisniva.no/no/igloo-hotell 1
PM75 Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Hva med middag på restaurant under vann: https://www.visitsorlandet.com/ut-og-spise/undervannsrestaurant-lindesnes/ 3
PM75 Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 Tretopphytter ser også bra ut! https://tretopphytter-oslofjord.no
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Skrevet 8. februar 2021 Det blir ikke mer velvære enn spa, burde spørre henne om hun ville foretrekket spa eller noe av det andre først Anonymkode: 74445...214
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #10 Skrevet 8. februar 2021 Hva med et opphold på et av landet beste hotell kombinert med middag på Reenaa. Det skal jeg til 40 års dagen min i sommer. Anonymkode: c0f86...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #11 Skrevet 8. februar 2021 Tunheims fjørå. www.tunheimsfjora.com Anonymkode: 4eb97...b12 1
Smascha Skrevet 8. februar 2021 #12 Skrevet 8. februar 2021 bushdoktor skrev (2 timer siden): Min kjære kone blir 40år i mars og som folk flest har hun «alt»(inkludert en fantastisk mann😉). Jeg har lyst til å overraske med en romantisk get-away, det hun hadde ønsket seg mest hadde vært en tur til Paris, Firenze e.l men pga h**vetes covid-19 utgår det. Hva anbefales i Norge?? Har lyst på noe mer eksotisk enn Farris Bad (ikke noe galt med det,altså!!!). Tenker mer retning tretopphytte, Jølstraholmen, nordlyssafari, Ja,noe i den duren, gjerne med innslag av litt komfort/glam/velvære. Noen som har tips? -Kong Harald Kor i Norge bur de, TS?
bushdoktor Skrevet 8. februar 2021 Forfatter #13 Skrevet 8. februar 2021 Smascha skrev (31 minutter siden): Kor i Norge bur de, TS? Drammen (ikke noe problem å flytte på seg; bil, tog, fly..)
bushdoktor Skrevet 8. februar 2021 Forfatter #14 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anbefaler deg å tenke gjennom hvorfor hun ønsker å reise til disse stedene, og så prøve å finne et sted i Norge hvor dere kan få noe av det. Ønsker hun f.eks. å besøke kunstmuséer, å oppleve byliv, å shoppe i eksklusive forretninger, å besøke kjente landemerker? Anonymkode: 75f0b...dc8 Takk for innspill. Jeg vet at hun har lyst til å dra til Paris med meg, men for henne er det det viktigste at vi er sammen. Hun er jo "som koner flest" opptatt av det romantiske, men det skal vi(jeg?) få til uansett... Hun er ikke spesielt opptatt av shopping, muséer og slike ting man finner i nevnte byer, mer hele pakken.. Noe jeg glemte å nevne i tråden er at vi setter pris på god mat og drikke, det er viktig!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #15 Skrevet 8. februar 2021 Engø gård? Anonymkode: 181be...c47 1
bushdoktor Skrevet 8. februar 2021 Forfatter #16 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har alltid hatt lyst til å dra hit: https://www.manshausen.no Anonymkode: 610ab...e53 WOW!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #17 Skrevet 8. februar 2021 Topptur på ski i Tromsø? Vi har flotte fjell. Magisk opplevelse å tråkke seg til topps og suse ned i puddersnø 😊 Går dere på kvelden får dere kanskje sett nordlys. Dere kan også kjøre reinsdyrslede hos en av de samiske turistarrangørene. Så kan dere bade i utendørsbadet på Tromsø andet etterpå, det minner om den blå lagune på Island 😊 Og så flotte dere på Stordalenhotellet etterpå 😃 Anonymkode: 75e0d...9b4 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #18 Skrevet 8. februar 2021 Cruice eller Granca? Hvis Coronaen gir seg er jo også buss-cruice et alternativ. Cruice med pengespillmaskiner og/eller bingo hadde nok være det beste. Anonymkode: 60f82...c5d 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #19 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Cruice eller Granca? Hvis Coronaen gir seg er jo også buss-cruice et alternativ. Cruice med pengespillmaskiner og/eller bingo hadde nok være det beste. Anonymkode: 60f82...c5d Buss-cruise? Anonymkode: 4926c...603
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå