Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min kjære kone blir 40år i mars og som folk flest har hun «alt»(inkludert en fantastisk mann😉).

Jeg har lyst til å overraske med en romantisk get-away, det hun hadde ønsket seg mest hadde vært en tur til Paris, Firenze e.l men pga h**vetes covid-19 utgår det.

Hva anbefales i Norge??

Har lyst på noe mer eksotisk enn Farris Bad (ikke noe galt med det,altså!!!). 
Tenker mer retning tretopphytte, Jølstraholmen, nordlyssafari, Ja,noe i den duren, gjerne med innslag av litt komfort/glam/velvære. Noe som er viktig er god mat og drikke!

Noen som har tips?

-Kong Harald

Endret av bushdoktor
Videoannonse
Annonse
Gjest Skogsalv
Skrevet

Det gikk en serie på TV,som het Nordens perler. Mulig du kan se gjennom noe der ifht eksotiske steder i Norge. 

Skrevet
bushdoktor skrev (12 minutter siden):

det hun hadde ønsket seg mest hadde vært en tur til Paris, Firenze

Anbefaler deg å tenke gjennom hvorfor hun ønsker å reise til disse stedene, og så prøve å finne et sted i Norge hvor dere kan få noe av det. Ønsker hun f.eks. å besøke kunstmuséer, å oppleve byliv, å shoppe i eksklusive forretninger, å besøke kjente landemerker?

Anonymkode: 75f0b...dc8

• Liker 2
Skrevet (endret)

Svalbard? De skal ha gode restauranter der, man kan kjøre med hundesleder og man kan kjøre på safari med snøscootere på lange turer. En litt aktiv get-away for et kjærestepar.

Så nettopp på SOME at en av mine tidligere kolleger var på Svalbard med mannen sin og gjorde disse tingene, og det var visst intet annet enn fantastisk å oppleve. Nordlys og alt mulig. Hun nevner ikke noe om hun fikk sett isbjørn, da 😄

Dette hadde blitt en tur dere ikke glemmer så lett, i alle fall!

Endret av Million
  • Liker 3
Skrevet

Det blir ikke mer velvære enn spa, burde spørre henne om hun ville foretrekket spa eller noe av det andre først

Anonymkode: 74445...214

Skrevet

Hva med et opphold på et av landet beste hotell kombinert med middag på Reenaa. 
Det skal jeg til 40 års dagen min i sommer. 

Anonymkode: c0f86...d9c

• Liker 1
Skrevet

Tunheims fjørå. 

www.tunheimsfjora.com

Anonymkode: 4eb97...b12

• Liker 1
Skrevet
bushdoktor skrev (2 timer siden):

Min kjære kone blir 40år i mars og som folk flest har hun «alt»(inkludert en fantastisk mann😉).

Jeg har lyst til å overraske med en romantisk get-away, det hun hadde ønsket seg mest hadde vært en tur til Paris, Firenze e.l men pga h**vetes covid-19 utgår det.

Hva anbefales i Norge??

Har lyst på noe mer eksotisk enn Farris Bad (ikke noe galt med det,altså!!!). 
Tenker mer retning tretopphytte, Jølstraholmen, nordlyssafari, Ja,noe i den duren, gjerne med innslag av litt komfort/glam/velvære.

Noen som har tips?

-Kong Harald

Kor i Norge bur de, TS? 

Skrevet
Smascha skrev (31 minutter siden):

Kor i Norge bur de, TS? 

Drammen (ikke noe problem å flytte på seg; bil, tog, fly..)

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Anbefaler deg å tenke gjennom hvorfor hun ønsker å reise til disse stedene, og så prøve å finne et sted i Norge hvor dere kan få noe av det. Ønsker hun f.eks. å besøke kunstmuséer, å oppleve byliv, å shoppe i eksklusive forretninger, å besøke kjente landemerker?

Anonymkode: 75f0b...dc8

Takk for innspill. Jeg vet at hun har lyst til å dra til Paris med meg, men for henne er det det viktigste at vi er sammen. Hun er jo "som koner flest" opptatt av det romantiske, men det skal vi(jeg?) få til uansett... Hun er ikke spesielt opptatt av shopping, muséer og slike ting man finner i nevnte byer, mer hele pakken.. Noe jeg glemte å nevne i tråden er at vi setter pris på god mat og drikke, det er viktig!

Skrevet

Engø gård?

Anonymkode: 181be...c47

• Liker 1
Skrevet

Topptur på ski i Tromsø? Vi har flotte fjell. Magisk opplevelse å tråkke seg til  topps og suse ned i puddersnø 😊 Går dere på kvelden får dere kanskje sett nordlys. Dere kan også kjøre reinsdyrslede hos en av de samiske turistarrangørene. Så kan dere bade i utendørsbadet på Tromsø andet etterpå, det minner om den blå lagune på Island 😊 Og så flotte dere på Stordalenhotellet etterpå 😃 

Anonymkode: 75e0d...9b4

• Liker 1
Skrevet

Cruice eller Granca? Hvis Coronaen gir seg er jo også buss-cruice et alternativ. Cruice med pengespillmaskiner og/eller bingo hadde nok være det beste.

Anonymkode: 60f82...c5d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Cruice eller Granca? Hvis Coronaen gir seg er jo også buss-cruice et alternativ. Cruice med pengespillmaskiner og/eller bingo hadde nok være det beste.

Anonymkode: 60f82...c5d

Buss-cruise? 

Anonymkode: 4926c...603

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...