Gå til innhold

Kysset med naboen. Bare glemme uten å si noe til min mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skjedde før epidemien, og jeg og nabo har omtrent ikke snakket etter koronaen kom annet enn kort prat/høflig hilsing/smil når vi en sjelden gang ser hverandre. 

Uten å utbrodere for mye. Gift og har barn begge to. Begge to har hund og vi har gått lufteturer sammen i en del år. Har aldri sett på han som attraktiv eller kjent noen dragning. Likevel klarte jeg ikke holde tilbake når han under en luftetur kysset meg sånn helt ut av det blå. Vi kysset intenst uten stopp i kanskje et kvarter, før vi fortsatte turen som om ingenting hadde skjedd. 

Dette fortsatte i 3-4 mnd. Ikke sex, kun intens kyssing/klining mens vi holdt rundt hverandre.  Skjedde alltid og automatisk på et  fast sted på turen. Aldri blitt pratet om, vi bare gjør det. 

Nå begynner det å bli lenge siden sist grunnet korona. Og jeg har slitt med dårlig samvittighet siden  jeg har det godt med min mann. Er det veldig egoistisk av meg å la være å si noe om dette til min mann om at dette har foregått? Så lenge vi begge holder munn om det så har det jo på sett og vis aldri skjedd. .? 

Anonymkode: b153a...06d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette skjedde før epidemien, og jeg og nabo har omtrent ikke snakket etter koronaen kom annet enn kort prat/høflig hilsing/smil når vi en sjelden gang ser hverandre. 

Uten å utbrodere for mye. Gift og har barn begge to. Begge to har hund og vi har gått lufteturer sammen i en del år. Har aldri sett på han som attraktiv eller kjent noen dragning. Likevel klarte jeg ikke holde tilbake når han under en luftetur kysset meg sånn helt ut av det blå. Vi kysset intenst uten stopp i kanskje et kvarter, før vi fortsatte turen som om ingenting hadde skjedd. 

Dette fortsatte i 3-4 mnd. Ikke sex, kun intens kyssing/klining mens vi holdt rundt hverandre.  Skjedde alltid og automatisk på et  fast sted på turen. Aldri blitt pratet om, vi bare gjør det. 

Nå begynner det å bli lenge siden sist grunnet korona. Og jeg har slitt med dårlig samvittighet siden  jeg har det godt med min mann. Er det veldig egoistisk av meg å la være å si noe om dette til min mann om at dette har foregått? Så lenge vi begge holder munn om det så har det jo på sett og vis aldri skjedd. .? 

Sålenge det er greit for deg at mannen din har en fast klinevenn, er vel alt i orden. 

Anonymkode: 76a61...fb6

• Liker 39
Skrevet

Ville ikke sagt noe hvis du ikke har tenkt å fortsette med det. Bare lat som om det ikke har skjedd ja😅

• Liker 17
Skrevet

Djevelen er alltid mellom to parter. Du var utro og lot det gå flere måneder. Tenk at du gjorde det bak ryggen til mannen din også kom du hjem og latet som ingenting og sa kanskje «hei kjære, nå har vi fått en god tur». Hvordan greide du det? Fy fader. Den dårlige samvittigheten kan du leve med. Det fortjener du. 

Anonymkode: 061fd...d99

• Liker 30
Skrevet

Hvis du vil flytte den dårlige samvittigheten over på din mann, så gjør for all del det. Og er du virkelig klar for alle konsekvensene dette kan medføre?

Anonymkode: bcc1f...975

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe, håpet at naboen ikke sier noe til sin kone og så ikke gått på flere turer med han. 
Og du, det kunne vært verre☺️

Anonymkode: 09e8e...399

• Liker 21
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvis du vil flytte den dårlige samvittigheten over på din mann, så gjør for all del det. Og er du virkelig klar for alle konsekvensene dette kan medføre?

Anonymkode: bcc1f...975

Er jo derfor jeg vil unngå å si noe, nettopp for å skåne min mann. Dette kommer ikke til å skje igjen og jeg angrer. 

• Liker 4
Skrevet

er jenter som deg som gir meg tillitsproblemer til damer..

Anonymkode: 955ce...b55

• Liker 7
Skrevet

Er jo derfor jeg vil unngå å si noe, nettopp for å skåne min mann. Dette kommer ikke til å skje igjen og jeg angrer. 

Tvilsomt, det er nok mest for å skåne deg selv, men en fin unnskyldning å ha. 

Anonymkode: 27b32...c34

• Liker 6
Gjest Smeltemann
Skrevet

Du er ei dame som vil ha i pose og sekk. Det du egentlig sier mellom linjene er at du ønsker å pule med naboen.

Skrevet

Hva avtalte du og mannen din da dere ble sammen eller da dere giftet dere? Ønsker han å få vite slike ting, eller har han bedt deg om å holde det for deg selv? 

Anonymkode: 934ad...a18

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet

Du bør i hvert fall ikke si noe til din mann. Dette må du løse på egen hånd. Kyssing er jo bare et tegn på at dere liker hverandre godt. Det bør ikke være så dramatisk. Du har gått over en grense selvsagt. Men ingen ting å ha dårlig samvittighet for, så lenge du elsker din mann som før, og så lenge du stopper før det går videre. Det er bare å late som det ikke har skjedd. Jeg tror egentlig du bør vurdere å gå en annen vei med hunden også.

Skrevet
Just now, Smeltemann said:

Du er ei dame som vil ha i pose og sekk. Det du egentlig sier mellom linjene er at du ønsker å pule med naboen.

Som jeg skrev så finner jeg han ikke attraktiv, men ble revet med. Av spenningen og hele den absurde settingen. Hadde jeg ønsket sex så hadde vi hatt sex der ute i skogen. 

Vil ha i pose og sekk, jeg skriver jo at jeg angrer?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som jeg skrev så finner jeg han ikke attraktiv, men ble revet med. Av spenningen og hele den absurde settingen. 

Revet med i 3 mnd? Du kunne bare gått en annen rute med hunden. Dette oppsøkte du. 

• Liker 18
Skrevet

Som jeg skrev så finner jeg han ikke attraktiv, men ble revet med. Av spenningen og hele den absurde settingen. Hadde jeg ønsket sex så hadde vi hatt sex der ute i skogen. 

Vil ha i pose og sekk, jeg skriver jo at jeg angrer?

hadde jeg vært typen din hadde det brydd meg midt i **** om du angrer, Sånt gjør man ikke det er et sterkt tillitsbrudd.

Anonymkode: 955ce...b55

• Liker 13
Skrevet

Wtf.. Det er DERFOR menn og kvinner ikke skal være sammen uten en tredjeperson. Har dere ikke det, er Satan den tredje og se hva som skjer. 

Luftetur du liksom. Det er jo ikke normalt at to naboer av motsatt kjønn går tur med hunden, hvorfor kan du ikke gå med kona hans eller han med mannen din? Du bør si ifra. 

Anonymkode: a7ec8...cb2

• Liker 3
Skrevet

Selvsagt sier du ingenting.

Anonymkode: f8423...9e7

• Liker 2
Skrevet

Wtf.. Det er DERFOR menn og kvinner ikke skal være sammen uten en tredjeperson. Har dere ikke det, er Satan den tredje og se hva som skjer. 

Anonymkode: a7ec8...cb2

De fleste klarer å være aleine uten å kysse og pule på andre. Men er en spenningssøkende og mangler impulskontroll, kan mye skje.

• Liker 21
Skrevet

Det er sånne ting som det her som kommer til å gjøre at jeg havner i fengsel.

Anonymkode: b2b40...046

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...