Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde noen av dere noen skikkelig stygge krangler med barnefar under graviditeten? Så dere nesten gikk fra hverandre? 

Anonymkode: eb15d...7d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Har aldri kranglet, vi er voksne mennesker. 

Anonymkode: edfdd...61a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig ikke. Har aldri kranglet, vi er voksne mennesker. 

Er du ironisk? 😃

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du ironisk? 😃

Nei, vi har aldri kranglet. Diskutere gjør vi, men krangler ikke. 

• Liker 7
Skrevet

Nei, vi har aldri kranglet. Diskutere gjør vi, men krangler ikke. 

Imponerende! 

• Liker 5
Skrevet

Nei, vi har hatt det veldig harmonisk hele svangerskapet heldigvis. Selv om vi var sammen 24 timer i døgnet pga hjemmekontor, så hadde vi det kjempefint 🥰

Anonymkode: 736e1...47d

Gjest Fnuggolina
Skrevet

Kan vel si det sånn at tiden under og etter graviditet var LITT hormonell for flere enn meg.

Grøss.

Gikk heldigvis over 😅😬😅

Skrevet

Nei heldigvis ikke så alvorlige krangler. Vi hadde våre vanlige diskusjoner. Jeg var mye sur og irritabel og tidvis irrasjonell, absolutt. Jeg prøvde nok å starte en del krangler pga hormoner. Jeg ser i ettertid at jeg ikke hadde noen grunn til det. Heldigvis taklet mannen min det fint og holdt seg rolig, og viste forståelse for at jeg ikke var helt "normal" i den perioden 😄 

Anonymkode: 21935...cba

• Liker 2
Skrevet

Den gravide er gjerne hormonell. Om partneren ikke har litt økt toleransenivå kan ting bli styggere enn i en normalsituasjon. Mange gravide trenger trygghet og omsorg. 

Anonymkode: 159e9...0e8

• Liker 6
Skrevet

Nei. Men vi diskuterte mye i starten. At jeg var gravid kom som et sjokk. Vi krangler ikke lengre vi har vært sammen så lenge. 

Anonymkode: 461ac...f18

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Imponerende! 

Virkelig? Er du vandt med mye krangling? Må si at sist jeg opplevde det var på ungdomsskolen med en vennine. Aldri kranglet med verken foreldre, venner eller min mann i voksen alder. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den gravide er gjerne hormonell. Om partneren ikke har litt økt toleransenivå kan ting bli styggere enn i en normalsituasjon. Mange gravide trenger trygghet og omsorg. 

Jeg tror du sa noe ekstremt essensielt der. Partnerens reaksjon bestemmer utfallet. Svært lite tolerante menn kan nok forverre noe som i utgangspunktet bare er hormonelle reaksjoner. Tror noen menn sliter med å ta innover seg/ forstå hvor mye graviditet påvirker følelseslivet. De tenker at kjæresten er akkurat som før graviditeten 

• Liker 4
Skrevet
Fnuggolina skrev (5 minutter siden):

Kan vel si det sånn at tiden under og etter graviditet var LITT hormonell for flere enn meg.

Grøss.

Gikk heldigvis over 😅😬😅

Huff ja jeg er definitivt ikke meg selv.

Skrevet

Nope.

Anonymkode: 7543c...45e

Skrevet

Enig med deg. Men mange gravide (og damer generelt) spiller fort offerrollen og rett og slette er bitch mot mannen og skylder på graviditeten. 

Anonymkode: 9b071...27d

• Liker 2
Skrevet

Nei, har aldri kranglet med mannen min. Faktisk ikke med en eneste en etter jeg ble voksen. Diskusjoner og uenighet, ja, men det er noe en burde takle når en blir voksen uten at det går over til krangling.

Anonymkode: 86a81...042

• Liker 3
Skrevet

Enig med deg. Men mange gravide (og damer generelt) spiller fort offerrollen og rett og slette er bitch mot mannen og skylder på graviditeten. 

Anonymkode: 9b071...27d

Er dette noe du bare tror eller noe du har observert med egne øyne?

Anonymkode: 2a0ac...a40

• Liker 1
Skrevet

Ja desverre. Fikk ingen forståelse for hormoner. Han gjorde slutt.

Anonymkode: 764ee...b25

• Liker 1
Skrevet

Krangle som dyr orker jeg ikke. Diskutere og være uenig er greit. Skjønner ikke hvorfor man vil krangle og ødelegge harmonien. Det ødelegger hjemmet. 

Anonymkode: f83e3...ce9

• Liker 1
Skrevet

Nei. Men så pleier vi aldri å krangle til vanlig heller. Vi kan diskutere høylydt, men vi har aldri skreket til hverandre eller sakt sårende ord. Vi er forresten gift.

Jeg er gravid nå og har ikke vært spesielt hormonell. Merker derimot at jeg blir fortere såret av ting som jeg ikke brydde meg om før, men har sterk selvbeherskelse over min oppførsel og har innsikt over når jeg begynner å bevege meg over til å være urimelig.  

Anonymkode: ac19f...66e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...