Gjest Nala79 Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Drømmer ofte om kattunger som jeg tar vare på i drømmen.. aner ikke betydning? ( Har ikke skrevet her på denne type tema før) Er så usikker i livet mitt, mye som skjer rundt meg både positivt og negativt. Men jeg aner ikke hvor jeg skal "gå". Er det noen som får opp noe? Skulle ønske min pappa var blant oss, han hadde nok hatt gode råd.. kanskje.
Måneskinn Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 "Mens du drømmer om kattunger, kan du føle deg avslappet, overrasket, nysgjerrig og elsket, men i de fleste tilfeller fungerer disse drømmene som en advarsel for deg. Det er noen eller noe i det våkne livet ditt som vil gi deg smerte og tristhet, så du bør ta mer vare på deg selv i nær fremtid." bare noe jeg fant på google, vet ikke om det gir noen mening for deg?
Gjest Nala79 Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Måneskinn skrev (1 minutt siden): "Mens du drømmer om kattunger, kan du føle deg avslappet, overrasket, nysgjerrig og elsket, men i de fleste tilfeller fungerer disse drømmene som en advarsel for deg. Det er noen eller noe i det våkne livet ditt som vil gi deg smerte og tristhet, så du bør ta mer vare på deg selv i nær fremtid." bare noe jeg fant på google, vet ikke om det gir noen mening for deg? Tusen takk!! Jeg syns absolutt det gir mening.. for forrige gang jeg drømte om kattunger så drømte jeg også om at pappa sa" Vær forsiktig!" selv om jeg visste i drømmen også at han er død.. hørte ikke noe denne gang, men kanskje det var noe sånt.. Skulle bare så inderlig ønske hva som er det rette å gjøre. Hvordan tar man bedre vare på seg selv, liksom.. ♥️
Måneskinn Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Da har du fått et budskap i drømmen, det er interessant. Det å ta vare på seg selv kan jo være så mangt. Det kan være sånne ting som å si nei til ting man ikke ønsker å være med på, eller gjøre, det kan være å gjøre ting for deg som du virkelig ønsker, lytte til kroppen når man er sliten, finne ut hva som gjør deg glad og gjøre mer av det
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Katter kan ofte være et bilde på hvordan man opplever sin feminine side. Så kan være at du trenger å ta ekstra godt bare på dine sårbare feminine side, eller at du gjør det. så hadde jeg vært deg ville jeg tatt ekstra godt vare på meg selv en periode. Anonymkode: 35044...f65
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 Når jeg drømmer om kattunger jeg må ta meg av, handler det om ansvar og bekymringer. Aller mest bekymringer. Ikke store bekymringer, men mange små (små kattunger). F. eks mange små arbeidsoppgaver som man er bekymret for å rekke over, og slikt. Så hva har bekymret deg i det siste? Anonymkode: f0c5d...953
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå