Gå til innhold

Hjelp! Jeg trenger sårt hjelp til hvordan være sensuell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er i forhold men på nippet til å bli slutt da jeg tydelig ikke er sensuell av meg. Fra liten vært guttejente men liker kle meg i skjørt og kjole og sminke meg litt fra jeg ble ungdom og voksen. Mer nå enn før. Så har ikke med klær å gjøre i det hele tatt. Der får jeg skryt. Men jeg er visst ikke noe sensuell. Jeg ønsker jo å være det men får liksom ikke så mye svar på det. Feminin og sensuell. Jeg er liksom alltid vært kløna. Hjelp meg. Ønske det var kurs hos noen hvor jeg fysisk fikk hjelp. 

Ønsker alt jeg kan få av hjelp. Om noen har link å dele eller vise meg... hadde selv likt å bli mer sensuell enn guttejenta i bevegelser... 

Håper noen kan hjelpe meg. 

Hilsen kløna med dårlig selvfølelse og selvtillit på toppen av alt 🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AstroNatalie skrev (6 minutter siden):

Hei

Jeg er i forhold men på nippet til å bli slutt da jeg tydelig ikke er sensuell av meg. Fra liten vært guttejente men liker kle meg i skjørt og kjole og sminke meg litt fra jeg ble ungdom og voksen. Mer nå enn før. Så har ikke med klær å gjøre i det hele tatt. Der får jeg skryt. Men jeg er visst ikke noe sensuell. Jeg ønsker jo å være det men får liksom ikke så mye svar på det. Feminin og sensuell. Jeg er liksom alltid vært kløna. Hjelp meg. Ønske det var kurs hos noen hvor jeg fysisk fikk hjelp. 

Ønsker alt jeg kan få av hjelp. Om noen har link å dele eller vise meg... hadde selv likt å bli mer sensuell enn guttejenta i bevegelser... 

Håper noen kan hjelpe meg. 

Hilsen kløna med dårlig selvfølelse og selvtillit på toppen av alt 🙈

Er det han som vil gjøre det slutt fordi han ikke synes du er sensuell nok, eller er det du pga. lav selvfølelse?
I mine øyne hadde du vært helt perfekt om du er litt guttejente med litt "gutteinteresser". Da hadde jeg fått i pose og sekk (kamerat/venn og kjæreste i ett) 😊. Jeg liker damer som f.eks. Anja Edin. Hun er litt "guttete" i væremåte og utseende, men skjønner at ikke alle foretrekker det samme.
Jeg har dessverre ingen gode råd til deg uten om å være "naturlig" og slik du selv er bekvem med. Om han ikke synes det er nok blir det hans tap synes jeg. Håper det ikke blir slutt pga. din selvfølelse i alle fall. Lykke til og vær litt ekstra kosete med kjæresten.

Anonymkode: 90de5...0ff

• Liker 10
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Kan du være litt mer konkret?

Sier en kjæreste at han snart gjør det slutt fordi du ikke er mer «sensuell»? 

Jeg tror nok 99% sikkert at du har med en skikkelig kjiping å gjøre her.

Skrevet

Hvis han ikke liker deg som den du er, så er han ikke den rette for deg! Du skal finne deg en som liker guttejenter 😊 Dette er DITT liv! Hvorfor skal du gi avkall på deg selv i DITT liv? Du skal være hovedpersonen i ditt liv! Den tøffe guttejenta! Og når du har funnet den rette og du føler deg skikkelig bra, så vil du automatisk blomstre og bli sensuell på din måte! Ikke fordi en dust truer med å slå opp! Han fortjener deg ikke! Og det er egentlig ikke deg han vil ha.

Anonymkode: 007ee...96d

• Liker 8
Skrevet

Trenger flere opplysninger, for å komme med råd 😉 , - 

Anonymkode: 23f4a...2f1

Skrevet

Vi vil gjerne dømme mannen din først for det er derfor vi er på KG. Snakke dritt om menn

Anonymkode: 5b34a...13c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi vil gjerne dømme mannen din først for det er derfor vi er på KG. Snakke dritt om menn

Anonymkode: 5b34a...13c

Men før TS kan føle seg sensuell, så må hun føle seg vel. Og det gjør hun ikke med én som truer med å slå opp fordi hun ikke er "god nok".

Anonymkode: 007ee...96d

• Liker 8
Skrevet

Vær deg selv. Noe annen blir kleint. 

Anonymkode: f47a5...ce2

• Liker 4
Skrevet

Heller enn å bli mer sensuell tror jeg du skal satse på å bli mer typete og "deg" og få mer selvtillit. Da vil du tiltrekke deg menn som passer for deg. Enten du er sensuell eller hva.

Fetteren min er feks samboer med ei dame som har kort hår og er veldig sporty. Han synes hun er tøff. Hun går i kjole og baker og sånt, men er tøff. Det trenger fetteren min. 

Ps. Jeg er en veldig sensuell person og mange synes det er litt rart. Jeg er ikke alles favoritt. Men det er helt greit :)

Anonymkode: 1f48f...edd

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Er det han som vil gjøre det slutt fordi han ikke synes du er sensuell nok, eller er det du pga. lav selvfølelse?
I mine øyne hadde du vært helt perfekt om du er litt guttejente med litt "gutteinteresser". Da hadde jeg fått i pose og sekk (kamerat/venn og kjæreste i ett) 😊. Jeg liker damer som f.eks. Anja Edin. Hun er litt "guttete" i væremåte og utseende, men skjønner at ikke alle foretrekker det samme.
Jeg har dessverre ingen gode råd til deg uten om å være "naturlig" og slik du selv er bekvem med. Om han ikke synes det er nok blir det hans tap synes jeg. Håper det ikke blir slutt pga. din selvfølelse i alle fall. Lykke til og vær litt ekstra kosete med kjæresten.

Anonymkode: 90de5...0ff

Ja han ja. Jeg elsker han av hele meg og vil jo gjerne være slik han vil for på en måte ønsker jeg det selv. Han sier jeg er perfekt på alle måter og at han elsker meg men da mangler den biten. Og jwg forstår. Og vi er beste venner og alt det. Begge kosete så der er det ikke mangler. Men tusen takk for boosten til meg altså 🥰

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vær deg selv. Noe annen blir kleint. 

Anonymkode: f47a5...ce2

Det går jo an å endre på hvem en selv er. Ikke nødvendigvis enkelt, men mulig. 

Anonymkode: 28817...746

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Heller enn å bli mer sensuell tror jeg du skal satse på å bli mer typete og "deg" og få mer selvtillit. Da vil du tiltrekke deg menn som passer for deg. Enten du er sensuell eller hva.

Fetteren min er feks samboer med ei dame som har kort hår og er veldig sporty. Han synes hun er tøff. Hun går i kjole og baker og sånt, men er tøff. Det trenger fetteren min. 

Ps. Jeg er en veldig sensuell person og mange synes det er litt rart. Jeg er ikke alles favoritt. Men det er helt greit :)

Joda men jeg ønsker å være sensuell av meg. Jeg er lei av å være klønete guttete jenta. Jeg vil være dame på alle måter. Så jeg gjør det jo ikke bare for han men egen del å. Men forstår hva du mener. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det går jo an å endre på hvem en selv er. Ikke nødvendigvis enkelt, men mulig. 

Anonymkode: 28817...746

Jeg ønsker jo selv å være sensuell og feminin. Jeg synes det er veldig pent når damer er det men ikke overdrevent da. 

Skrevet
AstroNatalie skrev (2 minutter siden):

Ja han ja. Jeg elsker han av hele meg og vil jo gjerne være slik han vil for på en måte ønsker jeg det selv. Han sier jeg er perfekt på alle måter og at han elsker meg men da mangler den biten. Og jwg forstår. Og vi er beste venner og alt det. Begge kosete så der er det ikke mangler. Men tusen takk for boosten til meg altså 🥰

Når menn snakker om sensualitet, mener de ofte sex. 

Men dere kan jo begge innføre sensuelle og sanselige elementer i hverdagen. Massasje. Spise frukt og sjokolade. Flørte over nett. Kile hverandre med fjæt. Spise god middag med helt nye smaker osv.

• Liker 1
Skrevet

Helt konkret, hva er det kjæresten din sier at han ønsker seg? Kan du be ham om å komme med eksempler på hva han savner?

Anonymkode: 16eaf...478

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Når menn snakker om sensualitet, mener de ofte sex. 

Men dere kan jo begge innføre sensuelle og sanselige elementer i hverdagen. Massasje. Spise frukt og sjokolade. Flørte over nett. Kile hverandre med fjæt. Spise god middag med helt nye smaker osv.

Nei dette var ikke sex. Men væremåte sånn ellers liksom. Vrikke litt og være litt mer feminin av meg og sensuell. Han er mer der enn selve sex. Og heller begjæret sånn sett. Og jwg vet jeg er elendig der. Vil gjøre noe med det. For oss begge. Og flørte over nett er ikke hans greie. Der er det være sammen... bor langt fra hverandre å og han er den som trenger nærhet. Mer enn meg. Enda jeg elsker nærhet og er kosete selv å. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt konkret, hva er det kjæresten din sier at han ønsker seg? Kan du be ham om å komme med eksempler på hva han savner?

Anonymkode: 16eaf...478

Som jeg skrev at jeg er mer sensuell og feminin av meg. Men det er jo det jeg ønsker å få hjelp til her. Altså bevegelse vrikke litt... osv... men jeg har aldri vært slik Men ønsker det bare at jeg aner ikke egentlig helt selv. 

Skrevet
AstroNatalie skrev (3 minutter siden):

Nei dette var ikke sex. Men væremåte sånn ellers liksom. Vrikke litt og være litt mer feminin av meg og sensuell. 

Du kan lære deg å strippe, om det er det han mener. 

• Liker 1
Skrevet

Ta frem din indre gudinne ,- uten hemninger 😉

Anonymkode: 23f4a...2f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan lære deg å strippe, om det er det han mener. 

Stripping er fullstendig uaktuelt!!! Og ikke det han ønsker heller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...