AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Jeg synes det er så flaut å fortelle folk dette. Har fortalt de jeg må fortelle det til, mens andre har ikke fått vite noe. Nå begynner magen å synes, så det er umulig å skjule. Er jo snart høygravid. Nå skal det annonseres i plenum for kollegaer fordi jeg blir borte etterhvert og jeg merker jeg blir helt uvel av tanken. Kjenner jeg rødmer allerede. Forstår ikke hvorfor jeg synes det er så utrolig flaut. Også har jeg jo holdt det skjult, er jo i 7 måned. Gjør dette det ekstra rart? Noen andre som skjulte det så lenge? Noen som har noen tips til hvordan man kan føle seg stolt og glad over magen? Jeg ser jo andre som er så stolt og elsker å vise magen. Jeg vil også føle sånn. Hvorfor gjør jeg ikke det? Anonymkode: 98cf8...42c 2
Mezzosoprena Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Hvorfor synes du at det er flaut å være gravid? 12
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Hvorfor ble du gravid hvis det er så flaut? Anonymkode: ed43c...e59 7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Hvorfor synes du det er flaut? Uplanlagt/uønsket graviditet eller er det fordi kroppen forandrer seg(?) Synes det er vanskelig å gi noe mulig trøst/løsning når du ikke sier noe om grunnen. Anonymkode: acc36...aed 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Føler med deg, tror det kommer av at jeg er lite komfortabel i gravidkroppen min. Går ennå å lukker jakken eller skjuler magen for andre utenom de som vet. Er i uke 40 😅 Anonymkode: 9fdc5...f33 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Virker som det som er flaut er at du ikke har fortalt dine kollegaer det, ikke at du er gravid. Anonymkode: 78ca7...08d 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Jeg og syntes det var flaut, men for meg var det at da ble det liksom sån: se hun der har hadd sex. Å at jeg da blottstilte meg for familie på hva jeg gjorde på soverommet, er jo helt idiotisk 😂 Anonymkode: d078b...338 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor synes du det er flaut? Uplanlagt/uønsket graviditet eller er det fordi kroppen forandrer seg(?) Synes det er vanskelig å gi noe mulig trøst/løsning når du ikke sier noe om grunnen. Anonymkode: acc36...aed Jeg vet faktisk ikke. Bare en sterk følelse. Summen av mange ting. Synes kanskje det er spesielt flaut å annonsere nyheten nå som høygravid. Virker som alle sier det rundt uke 12. Jeg har hatt så liten mage, ingen som har sett det før nå hvis ikke jeg sa det. Anonymkode: 98cf8...42c 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg og syntes det var flaut, men for meg var det at da ble det liksom sån: se hun der har hadd sex. Å at jeg da blottstilte meg for familie på hva jeg gjorde på soverommet, er jo helt idiotisk 😂 Anonymkode: d078b...338 Huff jeg vet. Synes du ikke også det er så vanskelig å si setningen og å finne riktig tidspunkt? Jeg har ei så god kollega, som jeg føler jeg på en måte hadde skyldt å fortelle at jeg er gravid for lenge siden. Men konstant mens vi har prata og hengt sammen har jeg aldri funnet en anledning hvor jeg har klart å si: hei forresten du, jeg er gravid. Det er helt jævlig at jeg sliter så med å si det. Jeg forstår ikke hvorfor. Synes det er så personlig på en måte. Huff nei vet ikke. Anonymkode: 98cf8...42c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #10 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Virker som det som er flaut er at du ikke har fortalt dine kollegaer det, ikke at du er gravid. Anonymkode: 78ca7...08d Ja så klart. Og høres ut som du er enig i det. Sikkert kjemperart Anonymkode: 98cf8...42c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #11 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Føler med deg, tror det kommer av at jeg er lite komfortabel i gravidkroppen min. Går ennå å lukker jakken eller skjuler magen for andre utenom de som vet. Er i uke 40 😅 Anonymkode: 9fdc5...f33 Så rart at noen av oss føler slik. Veldig ubehagelig. Du er snart i mål da! Heldig 😃 Anonymkode: 98cf8...42c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #12 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så rart at noen av oss føler slik. Veldig ubehagelig. Du er snart i mål da! Heldig 😃 Anonymkode: 98cf8...42c Ja, trodde ikke jeg skulle føle det slik. Men er nok veldig individuelt hvordan man føler seg under et svangerskap, alle er forskjellige 😄 Anonymkode: 9fdc5...f33
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #13 Skrevet 8. februar 2021 Jeg sa heller ikke noe til noen på jobb før omtrent 7.mnd. De tenkte nok bare at jeg var litt tjukk. Anonymkode: b7e0a...36a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #14 Skrevet 8. februar 2021 Jeg oppdaga ikke graviditeten med førstemann før i uke 16. Jeg var student, og dette var midt i eksamenstida. Jeg orket ikke å si noe om det da, og ville jo ikke sende mld i ferien og fortelle det. Da vi møttes etter ferien hadde min nærmeste venninne kjæresteproblemer. Så jeg drøyde det litt lenger. Til slutt måtte jeg jo fortelle det. Og den reaksjonen jeg fikk når de spurte om når får du babyen?, og jeg måtte si "innen en måned" var en reaksjon jeg aldri vil glemme. Det er bare å hoppe i det. 😊 Anonymkode: aa157...f39 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #15 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg oppdaga ikke graviditeten med førstemann før i uke 16. Jeg var student, og dette var midt i eksamenstida. Jeg orket ikke å si noe om det da, og ville jo ikke sende mld i ferien og fortelle det. Da vi møttes etter ferien hadde min nærmeste venninne kjæresteproblemer. Så jeg drøyde det litt lenger. Til slutt måtte jeg jo fortelle det. Og den reaksjonen jeg fikk når de spurte om når får du babyen?, og jeg måtte si "innen en måned" var en reaksjon jeg aldri vil glemme. Det er bare å hoppe i det. 😊 Anonymkode: aa157...f39 Haha det kan jeg teeenke meg! Herlig 😃 Anonymkode: 98cf8...42c 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #16 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sa heller ikke noe til noen på jobb før omtrent 7.mnd. De tenkte nok bare at jeg var litt tjukk. Anonymkode: b7e0a...36a Syntes folk det var rart? Anonymkode: 98cf8...42c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #17 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg og syntes det var flaut, men for meg var det at da ble det liksom sån: se hun der har hadd sex. Å at jeg da blottstilte meg for familie på hva jeg gjorde på soverommet, er jo helt idiotisk 😂 Anonymkode: d078b...338 De aller fleste voksne mennesker i parforhold har sex, da. 😅 Det er jo mer unormalt å være i et parforhold uten sex. Anonymkode: b2683...ca9 9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #18 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De aller fleste voksne mennesker i parforhold har sex, da. 😅 Det er jo mer unormalt å være i et parforhold uten sex. Anonymkode: b2683...ca9 Men når du er på tjukka vet folk det 100%, er vel det som er forskjellen. Og liksom at de kanskje tenker det, huff er så ubehagelig Anonymkode: 98cf8...42c
Archer Skrevet 8. februar 2021 #19 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg og syntes det var flaut, men for meg var det at da ble det liksom sån: se hun der har hadd sex. Å at jeg da blottstilte meg for familie på hva jeg gjorde på soverommet, er jo helt idiotisk 😂 Anonymkode: d078b...338 Hvor mange går rundt og tenker sånne tanker trur du?😄 tenker overhode ikke noe sånt når jeg ser gravide damer😂 og ihvertfall ikke familie🥴 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #20 Skrevet 8. februar 2021 Skjønner deg godt jeg. Er høygravid selv, og kjenner mye på at det er flaut. Føles som å gjennomgå puberteten igjen, og at jeg er "naken" på en måte. Anonymkode: e49e4...ee8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå